Canon-Outlet-Nederland op eBay

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

al een paar pogingen gedaan om een koopje te jagen. tot nu toe no luck. maar we hebben nog genoeg kansen!
Canon
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Nou, ik heb wel het idee dat het aanbod de laatste dagen sterk afneemt.
Ik zit te azen op een 7D met 15-85 maar die staan er al een aantal dagen niet meer op. Vorige week was er nog volop aanbod.
Ook ik moest thuis eerst even "toestemming" krijgen. Maar ik heb geduld....... :wink:

Karin
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

hmmm net het winnende bod op een 7D. Was eigenlijk in de markt voor een 5DmkII, maar de 7D zal volstaan tot de 5DmkIII komt :D
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

---
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 7 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Mag ik raden ? 8) € 876,00
Daar is er nl. vanochtend 1 voor verkocht.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

yep klopt, iets meer dan verwacht maar nu mijn 40D continue een ERR99 blijft geven een prima optie :)
Ben erg benieuwd en heb het 7D topic al weer doorgespit ;)
iRob.nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 20:06

Gisteren een 7D body "gewonnen" voor 864,95, en die 0,95 maakte mij net de hoogste bieder!

Meteen via creditcard betaald maar nog steeds geen bevestigingsmail o.i.d. ontvangen van Canon (Digital River), ze hebben alleen 's avonds gebeld of de gegevens juist waren.

Hoe zijn jullie ervaringen? Versturen ze eerst een mail met track & trace gegevens of staat gewoon de pakketdienst ineens voor de deur?

Ben erg benieuwd naar de body! Als hij echt tegen zou vallen is er nog altijd het recht van terugsturen, je bent dan hooguit de verzendkosten kwijt!
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Volgens mij staat er ergens dat je ze 3 werkdagen de tijd moet geven om het te versturen. In de bevestiging die je hebt ontvangen is dat ze je een mail sturen als hij verzonden is. Helaas moet je (net als ik) nog effe geduld hebben. ;)

Edit: heb net(zaterdagochtend) een email ontvangen dat mijn bestelling is verstuurd :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Vraag mij trouwens wel af waar ik met mijn track&trace nummer de vezending kan volgen. Iemand een idee?
Zelf nog maar eens op onderzoek uit gegaan en het wordt verzonden met TNT. Daar kreeg ik de melding :
05.02.2011:
Driver is on the way


Die had ik niet zien aankomen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

12:45
En net afgeleverd... nu maar eerst effe uitpakken :twisted:
iRob.nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 20:06

Bedankt voor de tip!

Track en trace link in de mail verwees naar een hele andere distributeur waar ik een foutmelding kreeg! Zie nu dat TNT onderweg is!
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

vanochtend ook een veiling gewonnen! :D even betalen! volgende week kan de 50D wellicht in de verkoop.
Canon
iRob.nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 20:06

Kan niets ontdekken aan de 7D waaruit zou blijken dat hij gebruikt is, geheel krasloos! Firmware was 1.2.2, dus meteen update gedaan.
Camera zat in een verzegelde doos met Franse opdruk, camera was ook op Franse taal ingesteld. Waarschijnlijk doen ze het "refurbishen" in Frankrijk.

Supertrevreden mee dus! Als je bedenkt hoeveel korting je hiermee hebt tov een winkel-model... Enige nadeel zou kunnen zijn dat je maar 1 jaar garantie hebt tegenover de standaard 2 jaar.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Als je in-camera checked bij copytight, stond er wel of geen naam ingevuld bij jou?
iRob.nl
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 20:06

@Hatseflats: Er stonden geen copyright gegevens in mijn camera. Heb ze nu wel ingesteld en ze zijn ook altijd weer aan te passen. Heb wel de camera teruggezet naar fabrieksinstellingen om er zeker van te zijn dat hij "standaard" is.

Hoe is jouw camera aangekomen? Wel sporen van gebruik?
dreamliner
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 17:46

Deos schreefCOLONHet ziet er naar uit dat de Canon Outlet weer (!) vals aan het spelen is en met eigen accounts op eigen kavels biedt om de prijs op te drijven. Kwam net de volgende bieder tegen, die ook al een pagina'tje of 10 geleden (2 jaar terug) genoemd werd:

http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... &items=200

En deze verkoper, die ook een abonnement heeft op `aankopen` van de Canon Outlet:

http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... llFeedback
Nu kan ik me vergissen, maar volgens mij kan je op ebay alleen feedback gegeven als je het object ook echt gewonnen hebt...
Of vergis ik me nu...? (heb er geen ervaring mee)
NICO!
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 06 Nov 2008 23:28
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

@dreamliner,

Er bieden ook veel handelaren op dit soort goederen. Deze handelaren bieden de spullen dan weer met winst aan via eigen sites of via marktplaats. Zit volgens mij best leuk handel in. 7D voor 875 kopen en voor 1000 de deur weer uit. Als je dat vaak doet loopt de winst leuk op.
Groet, Nico
dreamliner
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 17:46

Voor handelaren (en particulieren) zit er een beperking op.
maximaal 2 aankopen in de 3 maanden.
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

:shock: :shock: 1Ds voor dik € 2100,= :?: :?:
Was al minstens vier keer eerder aangeboden voor minder... zonder één enkel bod... :?
JSnakes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 929
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2009 14:10

Ja, die begrijp ik ook niet helemaal...
Wanneer het een Mark II zou zijn, zou het nog enigzins te verantwoorden zijn...
Deos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2008 20:25

Als je de biedingsgeschiedenis ziet, zie je dat de prijs wordt opgekrikt door iemand met 100% biedactiviteit bij deze verkoper. Dit wordt ook wel "bieden op eigen veilingen" genoemd. Nu is het hopen op die ene gek die niet goed leest en denkt dat het om een Mk III of IV gaat.
| Sony A7R Mark II | TS-E 24 L II | Σ 85 | 24-105 L | 70-200 2.8 IS II L | 50 |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar