Vraag over statief

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Een tijd geleden heb ik een dergelijke Mefoto gehad. Wel de goedkoopste versie.
3 dagen later heb ik hem terug gestuurd, ik durfde mijn camera en objectief er niet op te zetten.
Je moet bij de mefoto statieven de poten wel behoorlijk breed zetten wil hij een beetje stevig staan.
Dit gaat ten koste van de bruikbaarheid. Voor je hem koopt zou ik hem in de winkel goed uitproberen met de camera en objectief.
Groeten,

Jichem
ajbeefde
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2014 10:40

jichem schreefCOLONEen tijd geleden heb ik een dergelijke Mefoto gehad. Wel de goedkoopste versie.
3 dagen later heb ik hem terug gestuurd, ik durfde mijn camera en objectief er niet op te zetten.
Je moet bij de mefoto statieven de poten wel behoorlijk breed zetten wil hij een beetje stevig staan.
Dit gaat ten koste van de bruikbaarheid. Voor je hem koopt zou ik hem in de winkel goed uitproberen met de camera en objectief.
Heb ik nog niet meegemaakt, heb zelfs de 70-200mm er op gehad...... zal ik wel de "duurdere" hebben (mefoto roadtrip) :wink:

Heb deze sinds de aankoop al meerdere malen gebruikt, zowel binnen als buiten, zelfs met de camera ondersteboven..... :wink:
Canon 70D // EF 50mm f/1.4 USM // EF 100mm f/2.8L Macro IS USM // EF-S 24mm f/2.8 STM // EF-S 10-18mm f/4.5-5.6 IS STM // Sigma 18-300mm F3.5-6.3 DC Macro OS HSM "C" // Sigma AML 72-01 // Canon Speedlite 430 EX // FalconEyes SSK-2150D
Anoniem 4

Je gaf het al aan in de beginpost, namelijk Gitzo als optie.
Bijv. deze Gitzo GT1542T. Licht en stabiel, groot draagvermogen.
Middenzuil kan omgekeerd, zelfs helemaal eruit, dan kunnen de poten zelfs helemaal plat op de grond.
Ongekende mogelijkheden.
Wel aan de prijs, maar je koopt een statief voor het leven, niet voor Kerstmis (vrij naar Kai DigitalRevTV).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar