Seat Ibiza special

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marijn A
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 833
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009 21:11
WoonplaatsCOLON Flevoland

Hallo!

Naar aanleiding van de shoot met een Ford Focus ST170 (zie hier ) heb ik ook een shoot met een Seat Ibiza gedaan.
Deze Ibiza heeft een special body kit, maar een mooie auto maakt natuurlijk nog geen mooie foto's.
Om storende elementen te elimineren heb ik het onderwerp voor een oude schuur geplaatst zodat het een mooie egale achtergrond werd. Toch heb ik nog heel wat werk met fotoshop gehad, maar dat hoort er natuurlijk een beetje bij.
Zie hier onder de foto's, laat maar weten wat je er van vindt, tips zijn altijd welkom!

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

3:
Afbeelding

4:
Afbeelding

5:
Afbeelding

6: Niet 100% scherp, maar wel leuk :-)
Afbeelding

Groeten,

Marijn
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

De laatste foto vind ik tevens de mooiste, althans, degene die mij het meest aanspreekt. De auto is daar namelijk in zijn element. De andere foto's heb ik zelf niet zo veel mee (maar dat heb ik meestal niet bij stilstaande auto's). Voor mij moet een auto liefst zo min mogelijk geposeerd overkomen. Maar, al met al vind ik deze serie wel mooier dan die met de Focus.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Ik vind de laatste foto ook het mooist. De achtergrond is misschien wel rustig maar ik vind hem saai.
Op de eerste foto is het wel leuk dat je de reflectie in het water hebt mee genomen.
Ook heeft de auto op elke foto een andere "witte" kleur.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
c.pennekamp
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2279
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2005 15:04
WoonplaatsCOLON Grootebroek NH
CONTACTCOLON

Leuk hoor.
Ik ga ook voor de laatste.
Bij foto 1 had je wat meer kunnen doen met de reflecties zet hem in de plas,ik mis ook een beetje een super laag stand punt ter variatie.
Ja een aparte achtergrond is ook lekker voor dit soort foto's.
Groeten Cor.
Bekijk ook eens mijn fotowebsite: www.corpennekamp.nl
Gebruikers-avatar
Marijn A
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 833
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009 21:11
WoonplaatsCOLON Flevoland

Mensen, bedankt voor de tips.
Ik ga ze meenemen voor de eventuele volgende keer :-)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar