[VERZAMELTOPIC] Iedereen website hier spammen

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

@ Franca : Als ik je een boek mag aanraden ; neem dan het boek van Scott Kelby! Denk dat vele dat kunnen beamen :D En anders is er ook altijd nog dit , soms wat duidelijker ;)

@ Emielepiel : Thank!! :D :D
Gebruikers-avatar
Monique8
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2008 21:33
WoonplaatsCOLON Mechelen
CONTACTCOLON

Vandaag is mijn website online gegaan :D
De site is gemaakt door mijn vriend.
http://www.moniquevanmelsen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Canon EOS 400D + BG-E3 | Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 II | Canon EF 70-200mm f4 L USM | EF 100mm f2.8 Macro USM | Canon Speedlite 430EX II | Canon 1.4x II Extender | Lowepro SlingShot 300AW
www.moniquevanmelsen.nl
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Leuke site monique, handig zon vriend ;) Toen ik op de kleine foto's klikte had ik verwacht dat de grote foto zouden vervangen. In plaats daarvan kwam de lightbox , verrassend.
Gebruikers-avatar
Monique8
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2008 21:33
WoonplaatsCOLON Mechelen
CONTACTCOLON

Dat was eerst ook de bedoeling, maar omdat ik ook veel foto's in portretstand heb zou dit minder mooi uitkomen. Vandaar de lightbox :)
Canon EOS 400D + BG-E3 | Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 II | Canon EF 70-200mm f4 L USM | EF 100mm f2.8 Macro USM | Canon Speedlite 430EX II | Canon 1.4x II Extender | Lowepro SlingShot 300AW
www.moniquevanmelsen.nl
Gebruikers-avatar
IDI_020
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 211
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 12:25
WoonplaatsCOLON Mokum
CONTACTCOLON

Al geruime tijd niet meer echt actief geweest hier op het forum, maar vastberaden dit wel weer te zijn.

Ik heb echt al hele mooi websites hier voorbij zien komen, waaronder die van mijn voorganger Monique.

Sinds vandaag is mijn website online. Ik heb op internet enige inspiratie opgedaan en daarbij natuurlijk mijn creatieve geest de vrije loop gegeven. Eén pagina is nog 'in aanbouw'. Ik wil wat meer fotoverslagen hebben voordat ik die pagina ook erop zet. Een website blijft eigenlijk altijd in ontwikkeling he..

Groeten
Jeff
"De weg naar succes is altijd onder constructie."

www.jeffreyvanbakel.nl
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

@ Monique: Ziet er strak uit, hou wel van dit soort ontwerpen. Klein dingetje, over de contact-pagina. Het plaatje met handgeschreven tekst is een leuk idee (heeft ook al 'ns door mijn hoofd gespeeld), maar het "I love you" daarin sluit niet echt aan bij de professionele toon die je met de rest van de website zet. Misschien zelf iets schrijven wat meer van toepassing is en daar een mooie foto van maken?
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ik heb eind vorig jaar mijn layout weer eens geupdate. Heb dit keer voor een wat strakkere template gekozen.
Qua inhoud draait het nog vooral om mijn portfolio, en er zullen ook nog altijd wat andere pagina's bij moeten komen (zoals bijv. een 'about', etc)
Gebruikers-avatar
Jelle_82
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2010 08:50
CONTACTCOLON

@ Rutger: mooie site. Goede rustige kleuren. Ik vind de bovenste balk erg leuk. Leuk om daar al doorheen te bladeren. Werkt goed!
@ Monique: ziet er goed uit. Duidelijke website.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn website vinden. Hoor graag jullie opmerkingen ;-)!

http://www.jelleoostrom.com

Groet,
Jelle
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

@Monique: Ziet er gelikt uit hoor! Lekker rustig
@Jelle_82: Mooie site met mooie goede foto's.

Ik heb mijn site helemaal vernieuwt en hoor graag wat jullie ervan vinden.
Hoor ook graag wat niet goed is!

http://www.mouthaanfotografie.nl

Alvast bedankt!

Gr. Robert
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Monique8
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2008 21:33
WoonplaatsCOLON Mechelen
CONTACTCOLON

Dankjewel voor jullie reacties :D

En ziet er goed uit Robert!
Canon EOS 400D + BG-E3 | Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 II | Canon EF 70-200mm f4 L USM | EF 100mm f2.8 Macro USM | Canon Speedlite 430EX II | Canon 1.4x II Extender | Lowepro SlingShot 300AW
www.moniquevanmelsen.nl
Gebruikers-avatar
meex
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2010 18:52
WoonplaatsCOLON Valkenburg aan de Geull
CONTACTCOLON

Mooie sites zitten ertussen. Nadat ik de website van Monique heb gemaakt ben ik verder gegaan aan mijn eigen site, de stijl komt overeen met die van Monique, en is een bewuste keuze van ons allebei. De contactpagina van mij krijgt echter nog een andere foto, ik mag zolang die van Monique lenen. Het porfolio is nog niet zo heel vol, dit wordt in de loop van het jaar nog verder aangevuld.

http://www.gijsmeex.nl

@Monique: Blij met de site? :wink:
@Rutger: Nette site, niet te druk en duidelijk.
@Jelle & Robert: Flash portfolio's goed uitzien (met name door de foto's :) ) en ook nog eens snel laden, top!

Gr.
Gijs
EOS 7D | EF 24-105mm f/4.0 L | EF 50mm f/1.8 II | Kenko Extension tubes | 580EX II
www.gijsmeex.nl
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

@Monique: Bedankt!
@Meex: Jij ook bedankt. Jou site ziet er ook goed uit, alleen zou ik in je portofolio de thema's zoals mensen en natuur klikkebol maken.
Dan is het denk ik mooier op thema gesorteerd. Maar goed bezig hoor!
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
funk4life
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2009 11:04
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Goed dan doe ik ook wel even mee.. het is weliswaar niet direct de site van mij (die is in aanmaak) maar wel de site van mijn vriendin! Hij is sinds gisteren live (na 2 jaar stil te hebben gestaan) en we zijn er trots op!

Enige minpunt is, is dat hij in toen nog helemaal HOT flash gebouwd is waardoor hij op een iphone of ipad niet te zien is! Vandaar dat we alleen de homepage tonen als er flash ontbreekt! Op die manier opgelost.

Goed ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! Ze is overigens visagist/hairstylist..

http://www.LindaHuiberts.nl
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

@Allen, dank voor de positieve reacties :)
@Funk, ziet er mooi uit die site. Wel vindt ik de intro wat te lang... De eerste foto's die 'op de tafel worden gegooid' is leuk.. daarna dacht ik.. moet ik erop klikken? Maar dat kon niet... Toen dacht ik... wanneer stopt het nou en kan het niet wat minder snel zodat ik de foto's nog kan zien??
Maar goed... daarna werd me duidelijk dat het alleen een intro was en de menuknoppen daarna kwamen. Ik schrijf dit nu gelijk op, want ik weet uit ervaring dat je er zelf zo aan gaat wennen, dus na een tweede keer die site kijken zou het me al minder opvallen/storen, maar zo komt het dus bij een eerste bezoek over ;)
Het flash-'probleem' herken ik wel. Mijn oude portfolio was ook met flash gebouwd, en ik ben flink op zoek geweest naar een goed alternatief, zodat het ook op de iPad werkt. Dus nu is mijn site ook flashloos vanwege de iDevices.
Gebruikers-avatar
meex
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2010 18:52
WoonplaatsCOLON Valkenburg aan de Geull
CONTACTCOLON

@Robert: Dat "klikkebol" maken van de thema's is een work in progress, en wordt zeker een functionaliteit. Op de homepage laat ik dan maar 3 of 4 foto's per categorie zien. Ik hoop na het volgende schoolblok voldoende kennis van php te hebben om 't te kunnen bouwen.

@funk: Ziet er wel goed uit. Mocht je 'm ooit bruikbaar willen maken op een ipad/iphone, dan kun je overwegen om door te verwijzen naar een mobiele variant van de site (de homepage checkt dan welke browser gebruikt wordt, en toont de geschikte pagina's voor dat aparaat). Of je past de layout een klein beetje aan, en je kunt het zo na bouwen in html met wat jquery scriptjes voor de gallerijen.
EOS 7D | EF 24-105mm f/4.0 L | EF 50mm f/1.8 II | Kenko Extension tubes | 580EX II
www.gijsmeex.nl
Gebruikers-avatar
Digitom
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 310
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 12:20
WoonplaatsCOLON M-sluis
CONTACTCOLON

Ik heb ook al een tijd een website over van alles en nog wat, helaas is mijn domein verlopen en ben ik alles kwijt (had 15.000 bezoekers per maand). Nu ga ik opnieuw beginnen onder Basiscursus.com. Hoop dat ik de bezoekers weer terug kan krijgen en dat ik beginners wat kan leren!

Update: Gelukkig heeft mijn provider toch mijn domein terug kunnen halen en kan ik weer verder met de oorspronkelijke site Basiscursus.net :)
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

Samen met een vriend ontworpen -hij een beetje meer dan ik- maar ik ben zeer tevreden met het resultaat.

http://www.barendkoper.nl

En nou weer lekker fotograferen ;-)
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Voor je weer gaat fotograferen zou ik eerst je homepage fixen. In plaats van een foto/plaatje zie je niets ;)
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Bij mij doet hij het anders wel (firefox 3.6.13@windows XP).
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

zelfde firefox versie icm vista. Hmmm in chrome doet hij het wel... vreemd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar