Corne door Ganz @ studio Ganz

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Weet je het zeker? Kijk eens goed naar foto 1,2,3,4,5 & 7. Je hebt of er een andere achtergrond in gezet of je hebt lokale bewerkingen gedaan door middel van lagen en laagmaskers. Wat je ook gedaan hebt, het is niet netjes gedaan.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
jeroengerssen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 13:30

Ik vind nummer 10 heel vreemd overkomen, alsof de structuur van de hoofden vervormd is ofzo? Zien er gewoon heel anders uit dan de andere foto's. Lijken overgeshopt... ofzo...
canon 40D en toebehoren
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

bobvanduin schreefCOLONWeet je het zeker? Kijk eens goed naar foto 1,2,3,4,5 & 7. Je hebt of er een andere achtergrond in gezet of je hebt lokale bewerkingen gedaan door middel van lagen en laagmaskers. Wat je ook gedaan hebt, het is niet netjes gedaan.
Ik denk dat het de overstraling van het licht op de achtergrond is Bob.
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Ik heb mijn vorige reacties gedaan vanaf een iPhone, dat scherm is minder goed dan mijn pc scherm (duh), maar juist doordat het scherm minder kleuren laat zien zijn de overgangen zo duidelijk te zien. Ik zie op dat scherm erg duidelijk brush bewerkingen gedaan, specifiek op plekken waar de huid niet in de achtergrond overloopt. Op mijn pc scherm zie ik het nauwelijks want die heeft meer kleuren dus betere gradaties. Ik zal er later wat foto´s van maken zodat mensen zonder iPhone/iPod touch kunnen zien wat ik bedoel.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind foto 8 de beste en de mooiste!

Henriëtte
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar