Cd presentatie De Kast

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

De Friese band De Kast heeft na 8 jaar pauze de draad weer opgepakt.
Hier een selectie uit de foto's van de cd-presentatie in het Abe Lenstra Station in Heerenveen
Het betrof een zittend concert, dus helaas geen mogelijkheid tot verplaatsen en dus alle fotos vanaf dezelfde plek genomen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Sommige zijn wat nauw gekaderd, maar als ik de Kast was zou ik contact met je opnemen!!!!!
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
Nieuwerf.nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2010 08:40

Lekkere serie.

Ik vind er zelf wat veel close ups in zitten maar dat is smaak. Verder even opletten met het scheef trekken van foto's (omdat die gitaarhals dan zo lekker horizontaal/vertikaal zit...?). Wanneer je dit doet ook even naar de achtergrond kijken. In geval van foto 4 staat er en piano op de achtergrond en meestal staan die niet scheef... :-) Als je alleen lampen oid op de achtergrond hebt staan kan je het natuurlijk wel doen.
Tsja,... zo'n onderschrift... Wat moet je daar nou eigenlijk mee?

http://www.nieuwerf.nl
jaakg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2010 22:16

los van bovenstaande opmerkingen heb ik ook het gevoel dat je een invulflits hebt gebruikt.......en dat neemt veel van de sfeer weg...
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Beetje heel veel platen en weinig heel gave momenten. Flits haalt inderdaad heel veel van de sfeer weg. Plaatje 14 vind ik wel leuk. Meer kan ik er niet van maken, sorry.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Thomas Wilmes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 360
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2005 20:00
WoonplaatsCOLON Maastricht

Een zittend concert maakt het er niet makkelijker op en dit beperkt je in je mogelijkheden.
Beperking maakt laat een mens echter gerichter werken en denken en in fotografie is dit juist wat je wilt :D

Nummer 8 en 12 spreken mij het meest aan.
(Invul)flits gebruik ik persoonlijk nooit, en de foto's gemaakt met flits worden er naar mijn mening niet beter op.
TJ
Eos 5D / 35L / 85L
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Volledig met MMK eens, behalve dat ik 12 ook wel goed vind.
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar