Onze hond Kya

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
wernerfotografie

Hallo,

Mijn eerste post op dit mooie forum (behalve dat ik me al heb voorgesteld) en al gelijk in Showcase. Waarom? omdat ik ze Showcase waardig vind. Misschien komt dat ook wel omdat ik gewoon verliefd ben op het beestje hoor. Mag eventueel terug worden geplaatst hoor.

Graag ontvang ik feedback op mijn gemaakte fotos.

Thnx for watching.

Groeten Werner

Ps: Dit is Kya, onze nog geen 3 maanden oude Labrador Pup. Hebben onze handen er vol aan maar ze is het dubbel en dwars waard. !


Kan ik wel zielig kijken ?

Afbeelding


Modellook :p

Afbeelding


Zeer dorstig met deze temperaturen !!

Afbeelding{\[/CENTER]
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Ik vind het zelf super fotos. Ben ook wel een beetje bevooroordeeld ;) Hebben namelijk zelf een 2½ jaar oude chocolade lab. Prachtige beesten zijn het en ik hoop dat je er veel plezier aan beleefd.
Canon EOS 550D

Mijn Album
Gebruikers-avatar
mabelchica
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 01 Mei 2010 12:51

leuke foto´s, maar zou wel bij de eerst foto de rand aan de rechterkant weghalen, die vind ik wel storend
"Goede Kunst is nooit af",
maar creativiteit biedt de mogelijkheid
om in je werk te verdwijnen als je bezig bent.
wernerfotografie

@ stefanx : Thnx voor je reactie. Zijn inderdaad prachtige beesten. Misschien jij ook eens een fototje plaatsen van die van jou :D !

@mabelchica : Die rand is de deur. Wou laten zien dat ze precies in die kier lag. Maar thnx voor je comment. Ga eens proberen als ik die rand ervanaf crop hoe de foto er dan uitziet.


Algemeen: Verder iemand nog reactie / feedback ? 2 reacties van de 127x bekeken vind ik een beetje schaars. Maar thats just my opinion :lol:

Groeten Werner :mrgreen:
Gebruikers-avatar
BrendaB
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 252
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2009 15:27
WoonplaatsCOLON Midden Nederland
CONTACTCOLON

Mooi, al vindt ik die deur op de eerste foto ook wel storend.
Wat is die streep door het linker oog (rechts voor de kijkers) op de eerste foto eigenlijk? Ziet er wat vreemd uit zo?
Groetjes, Brenda
Blij met mijn: Lowepro Flipside 200 gevuld met Canon 30d, Canon 10-22 mm f/3.5-4.5, Canon EF 85 mm f/1.8, Canon EF 24-105 mm L f/4 IS USM en Canon 300 mm f/4.0L, Redged RTT-423 statief en Canon Speedlite 430 EX II.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar