Kamper Toren

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
60 Yen

Ik heb deze vanmiddag maar geschoten, van de 15 foto's was deze als enige scherp :(. Plaats je kritiek, het is vandaag niet echt een bijzondere foto, maar het werd toch eens tijd dat ik een foto plaatste...:(

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1425[/img]
Rene Br.

Ik zie dat de koe alweer "IN TOP" hangt.

Ik vindt het eigenlijk wel een scherpe foto, alleen minder dat er rechtsonder een uithangbord voor hangt, en dat de foto niet level is,....... dit is storend.
Je had even een andere positie moeten zoeken, naar mijn mening.
Gebruikers-avatar
arnaud
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 11:46
WoonplaatsCOLON Gorredijk
CONTACTCOLON

ben er ook niet helemaal weg van had ook een andere positie gekozen en wat meer van de toren laten zien..
Geen dag is om zonder een foto te hebben geschoten......
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik denk dat als je de foto "portrait" had genomen en de top erop had gestaan, de foto veel spannender was geweest. Nu is het slechts een scherp plaatje, met nog wat storende lijntjes erdoorheen ook. Die kun je overigens wel wegsoepen denk'k.
60 Yen

Mja, ik probeer het nog eens een andere keer. Het was gisteren erg druk omdat er allerlei oude auto's waren.

iig, bedankt voor de reacties... :D
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

60 Yen schreefCOLONMja, ik probeer het nog eens een andere keer. Het was gisteren erg druk omdat er allerlei oude auto's waren.

iig, bedankt voor de reacties... :D
Dan heb je toch zeker wel foto's gemaakt van al die oude auto's??? Waar staan ze?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar