* Zoekt strap voor zware schoudertas *

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik zoek voor mijn overbelaste Lowepro Stealth Reporter 400 (2 body's, 3 lensjes, flitser en batterypack... overbelast dus) een comfortabele strap. Het koord die standaard wordt meegeleverd snijdt behoorlijk in mijn schouders. Ik draag de tas namelijk ook op de fiets mee... Iemand een goede tip voor een stevige, betrouwbare, maar softere strap?

Dank en fijne wedstrijd morgen!
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

op/tech heeft ze, schijnen nogal populair te zijn, maar ook lowepro heeft zelf andere riemen met schouderpad.

Op bijv. de site van konijnenberg kun je ze vinden onder tassen - accessoires (op merk).
[size=84]onderschrift[/size]
Cogliostro
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 429
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2006 19:23
WoonplaatsCOLON Heerlen
CONTACTCOLON

http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... r_pad.html

is dit geen oplossing ?
ik gebruik hem op mijn domke's en bij mij helpt het enorm
div.canon spul en een Beroflex 500 mm aka wundertuete
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Heeft er iemand ervaring met een Optech Bag Strap? Ze zijn erg select op voorraad bij FotoKnijn en bij CameraTools, dus wil eerst weten of hij beter, comfortabeler zit dan een standaard Lowepro strap (van de Stealth Reporter-serie). Dank!
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
Jan Vos
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 751
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2008 20:49
WoonplaatsCOLON Hoogkerk

Toen ik de Stelth Reporter D400 AW kocht zat er een strap op de riem 8 CM breed en 35 CM lang.
Als ik ergens heen ga draag ik hem diagonaal over de schouders.
Maar meestal neem ik alleen mee wat ik nodig ben als amateur.
Vulpes Pilum Mutat, Non Mores.
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ja die Lowepro-pad zit er ook, maar die is niet bepaald zacht en comfortabel. Ik zoek iets stevigs, maar waardoor de schoudertas wat minder licht aan mijn schouders voelt. Een goede strap lijkt mij daar de basis voor...
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
Anne-Elise
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

heb je inmiddels een andere strap en welke is het geworden?
Annelies


Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar