Giovanna

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Deze meid stond eigenlijk al 4 jaar op mijn verlanglijstje.
Het is een oud-klasgenootje van mijn dochter en ik was altijd al onder de indruk van haar mooie koppie.

Nu is ze al moeder van een 3 jarig jongetje, maar nog steeds een prachtige meid.
Ze bood zich laatst aan als model, tja, en daar zeg ik dan geen nee op.
We hadden maar 2 uurtjes, maar een vervolgshoot zal binnenkort gepland worden.

Hier een paar resultaten:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding


Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
MaestroNL
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1303
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2008 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep (Haarlemmermeer)

Knappe platen, de vignettering op 3 en 5 vind ik zelf minder.
Zonde dat die mooie meiden/vrouwen het toch altijd weer voor elkaar krijgen om op zichtbare plaatsen een hoop inkt in hun huid laten zetten.....
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Prachtige foto's. Zelf vind ik de Vignetjes ook niet passen. In tegenstelling tot vele anderen vind ik Tattoo's juist wel heel erg mooi.

Wat een schoonheid heb je trouwens weer gefotografeerd ;)
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
rickbuddingh
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2009 16:59
WoonplaatsCOLON Montfoort
CONTACTCOLON

Wat een mooi model zeg! Kan me voorstellen dat je daar nog wel meer tijd mee wil besteden. Er zit echt veel potentieel in!
De foto's vind ik wel erg mooi. Mijn favoriet is 1 en 5, al vind ik de tatoeages niet mooi. Maar dat is persoonlijk en niet aan mij. Het is immers mijn lichaam niet. Bij 2 vind ik het grijze niet zo mooi. De pose houd ik wel van.

Gr. Rick
EOS 40D, 24-105 F4 L IS USM, 70-200 F4 L USM, 580 EX II
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

rickbuddingh schreefCOLONWat een mooi model zeg! Kan me voorstellen dat je daar nog wel meer tijd mee wil besteden. Er zit echt veel potentieel in!
De foto's vind ik wel erg mooi. Mijn favoriet is 1 en 5, al vind ik de tatoeages niet mooi. Maar dat is persoonlijk en niet aan mij. Het is immers mijn lichaam niet. Bij 2 vind ik het grijze niet zo mooi. De pose houd ik wel van.

Gr. Rick
+1... ben ook niet zo'n Fan van tattoo's maar dat is voor ieder zijn eigen keuze. waar ik veel reacties zie over dat de vignetting niet zo mooi is ben ik er wel voorstander van! vind het de platen toch wel wat extra geven! overigens een prachtig model die lekker relaxed en spontaan op de foto staat!

Goed werk!
Canon
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

Ik vind commentaar op tattoos absoluut "not done". Je houdt er van of niet, maar dit is en blijft een fotobeoordelingssite. We gaan het ook niet over het maatje meer hebben van een model of andere zaken. Als ik een mooie meid met een tattoo was zou ik me op deze manier wel twee keer bedenken alvorens ik op een verzoek van Marius Suiker (of een willerkeurige andere fotograaf) in zou gaan. En laten we eerlijk zijn; dat zou zonde wezen.

Het is niet alleen een mooie meid, maar ze kan ook nog eens echt heel goed poseren (of heb jij echt zo veel talent dat je dat ook allemaal zo perfect kunt regisseren Marius ;-) ). De vignettering vind ik zelf juist wel lekker, komt het model er nog meer uit. Goed gekozen composities en poses (had ik het al over gehad). Het voyeuristische detail in foto 4 vind ik echt helemaal te gek.

Ik zie graag binnenkort meer van haar op dit forum.

Groet,
Erik

PS: ben dus geen mooie meid met tattoo
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reakties.

Als ik heel eerlijk ben hou ik dus helemaal niet van tattoo's.
Soms vind ik het wel een gaaf effect op foto's, maar ik blijf er tegenstander van.
Maar dit doet natuurlijk niet ter zake v.w.b. een fotoshoot.
Een model is zoals ze is, en dat moet je respecteren. Doe je dat niet, maak er dan geen afspraak mee.
Ze heeft overigens meer tattoo's dan hier zichtbaar zijn en gaf aan dat dit nog maar het begin is. Ik vind dit echt doodzonde voor zo'n mooie meid, maar da's gewoon mijn mening.

Klein verhaaltje erbij:

Zelf heb ik 2 dochters, 1 is 25 (zat bij Giovanna in de klas).
Zij zeurt al vanaf haar 15e dat ze een tattoo wil. Ik heb haar duidelijk mijn mening gegeven en haar ook gezegd dat ik ze niet wil zien zou ze het toch doen. Nu is ze 25 en heeft nog steeds geen tattoo. :D
De tweede is 20 en kwam vorig jaar ineens doodleuk vertellen dat ze over 3 weken een afspraak had bij de tattooshop voor een tattoo op haar voet. Ook haar heb ik mijn eerlijke mening gezegd waarop zij reageerde: Ik ben boven de 18 en dan mag ik dat zelf bepalen. Daar sta je dan met je goed gedrag. :roll:
De dag van de afspraak heb ik haar €100 geboden als ze het niet zou doen. Haar antwoord was: Klinkt interessant, maar ik doe het toch.
Tja, dan doe je dus niks meer.

Maargoed. Zo zit ik er dus in.

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Vind het een mooie reeks.
lekker fris.

Marius:
was ik je dochter, ik nam iedere maand 100€ aan om geen tattoo te zetten :-p
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

wat een geweldig mooi model, met een super blik en ook heel vakkundig vastgelegd. Top serie...
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Mooi!
Lekker clean met een mooi model...
Kan mij zeker bekoren!
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Wat een ongelooflijk mooie meid zeg. Ik ben nu al benieuwd naar de vervolgshoot, Heer Suiker!

Van bovenstaande foto's is nummer 4 toch wel m'n favoriet. Haar ogen trekken gelijk m'n aandacht.



Vwb de tattoos. Dat is een state of mind die je er niet uit krijgt. Iemand die tattoos wil zal ze op den duur nemen ook.
Ikzelf heb ook flink wat tattoos, ongeacht wat anderen ervan vinden.
Bij de dame op de foto's vind ik ze niet eens zo storend. Maar goed, ik ben pro-tattoo, dus niet echt objectief, hahaha.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
william langeveld
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2010 12:41
WoonplaatsCOLON groesbeek
CONTACTCOLON

Hoi Marius,

Hele Mooie foto,s.

Als er dan toch iets op te merken valt (peanuts haha).

1)ik zou het zit blok iets meer zichtbaar maken in photshop.

2)mooi

3)beste vd serie prachtige ogen

4)knap gedaan met de bril

5)zou nog beter zijn geweest met bijpassende pumps


Groetjes William
http://www.williamlangeveld.nl
/ canon5d / ef 24-105mm 4.0 / ef 50mm 1.4 / visatec flitsset.
Metin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 18 Nov 2007 15:28
WoonplaatsCOLON Hengelo
CONTACTCOLON

Foto's 1, 3, en 5 spreken mij het meest aan.
Foto 1, haar vorm door deze pose mooi in beeld.
Foto 3, met een beetje ondeugende blik in haar ogen, de kleuren en vignet maakt deze foto af.
Foto 5, nogmaals, vignet voegt naar mijn idee iets toe, de manier hoe ze haar jurk vasthoud en dat ze naar haar mooie tattoo kijkt, allemaal plus.

Goed bezig! :)
"Logica brengt ons van A naar B, verbeelding brengt ons overal!" Albert Einstein
EppeRRR
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2010 18:25

Prachtige dame en geweldige poses, kan me geen minpunt bedenken :D
En fantastisch koppie zit erop, prachtige ogen.
Had ze zelf haar makeup gedaan of iemand anders laten doen?

Groeten,
Eduard
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar