Sun-sniper

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
FotoRemko
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 14 Jan 2006 20:25
WoonplaatsCOLON Utrecht

<lofzang aan>
Heb zelf de BlackRapid RS4 en ben er super enthousiast over. (overigens gekocht op vakantie bij de VS voor $50. Dus in geen verhouding tot de prijzen hier).

De BlackRapid heeft als groot voordeel boven de SunSniper dat er een klein opberg vakje inzit. Waar dus altijd mijn reserve mem-card en battery inzitten. En ik ben een grote fan van travelling-light dus dan heb ik 9 van de 10 keer alles bij de hand.

Als je veel van statief schiet is de standaard verbinding niet handig. Vond ik ook dus ik heb een klein ringetje aan het standaard strap hangoog aan de linkerkant gedaan (daar waar niet je greep zit) en klik daar de RS4 aanvast, et voila. De bevestiging aan de onderkant is iets handiger maar dit werkt ook super.

Kun je zoiets zelf maken? Zeker, heb ik ook gedaan voor mijn compact cam (2 lanyards). Maar de RS4 met zijn opbergvak en de zachte schoudervoering is wel een stuk beter voor je EOS.

Voorheen gebruikte ik Optech straps maar dan blijft het toch bungelen op je buik(je) en lekker over je schouder kun je hem dan niet hangen. Het draag comfort van zo'n dwars over je schouder is gewoon niet te overtreffen.

<lofzang uit>

Remko
Canon EOS 500D; wat LenΣjes, flitsertje en filters
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Ik heb de Sun-sniper gekocht bij Calumet.
Ik vind het een fijne oplossing.

Voor 49,95 en heb geen verzendkosten hoeven te betalen.
http://www.calumetphoto.nl/item/CSBSSN1BB/
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
cuban wilde
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2010 06:18
WoonplaatsCOLON stad achter de duinen

Heb hem in maart aangeschaft bij een fotozaak aan de Langstraat te Wassenaar. €49.95. Was al snel de nek band zat van Canon kreeg al last bij de gedachten dat de camera moest meezeulen. De Sun sniper heeft ook een elastisch mechanisme. Merk je nauwelijks dat je een camera om hebt hangen. Bij een actie is de camera direct beschikbaar.
Absoluut geen miskoop geweest.
40D, EF17-85, Tiffen UV filter, BG-E2, 430EXII, Lowepro 100 AW, 1x2GB en 1x4GB, R1200GS
moussiej
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2010 22:54

Even een oud topic bumpen, omdat er naar verwezen werd in een nieuw topic kwam ik hierop uit..
Ik zie ook nog de Phottix Velo strap
http://www.fotoshopaalten.nl/phottix-ph ... 7f6908e696
29,95.. Klinkt ook wel beter qua prijs.. :-)
Gripped 7D | EF-S 17-55 F2.8 IS USM | EF 50 F1.8 | EF 70-200 F2.8 | Yongnuo YN-460-II | Unomat | Cactus V2s | Redged 423 + RT-1 | Monopod |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar