Cathy: Save it for a rainy day (18+)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Afgelopen zondag had ik mijn 3e shoot met beauty Cathy afgesproken.
De bedoeling was een strandshoot te gaan doen, maar het water kwam met bakken uit de hemel, dus dat was geen optie helaas.

Cathy had een El Camino geregeld om er wat foto's mee te maken, maar het weer was zo slecht dat we er maar een paar foto's mee hebben kunnen maken.

Dan maar gewoon terug naar haar flatje, en wat foto's tegen de muur en op de slaapkamer gemaakt met 1 flitskop.

Al met al toch nog een meer dan geslaagde en vooral erg gezellige dag!
En Cathy is voor mij gewoon een absolute topper en een schat om mee te werken.

Hier de resultaten:

Buiten:

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Binnen:

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding


Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Pfffffffff............. en nu vraag je van ons om nog verstandig te reageren?
Wat een vrouw zeg! Aan uitstraling ontbreekt het iig niet op welke foto dan ook!
Ik ga niet per foto reageren omdat ik niet zou weten wat ik er specifiek over zeggen moet. Vind ze allemaal geweldig! Natuurlijk spreekt de ene me qua compo en kleur meer aan dan de andere maar dat maakt de andere alsnog niet slecht.

Na een paar keer heen en weer scrollen toch twee puntjes kunnen vinden! Jaha, als je zo goed bent Marius dan gaan we mierenneuken! haha!

Het eerste puntje zijn de schoenen op foto 2. De veters drukken nogal in de huid. Oogt net niet "mooi".

Het tweede puntje op foto 7 is haar linker mouw. Daar zie ik een groene (ca) rand langs.

Zo, hehe..... toch nog wat gevonden. :twisted:

Voor de rest zijn ze weer schitterend Marius! Top werk weer!
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Sushi schreefCOLONPfffffffff............. en nu vraag je van ons om nog verstandig te reageren?
Wat een vrouw zeg! Aan uitstraling ontbreekt het iig niet op welke foto dan ook!
Ik ga niet per foto reageren omdat ik niet zou weten wat ik er specifiek over zeggen moet. Vind ze allemaal geweldig! Natuurlijk spreekt de ene me qua compo en kleur meer aan dan de andere maar dat maakt de andere alsnog niet slecht.

Na een paar keer heen en weer scrollen toch twee puntjes kunnen vinden! Jaha, als je zo goed bent Marius dan gaan we mierenneuken! haha!

Het eerste puntje zijn de schoenen op foto 2. De veters drukken nogal in de huid. Oogt net niet "mooi".

Het tweede puntje op foto 7 is haar linker mouw. Daar zie ik een groene (ca) rand langs.

Zo, hehe..... toch nog wat gevonden. :twisted:

Voor de rest zijn ze weer schitterend Marius! Top werk weer!

Je gaat door voor de stofzuiger!! :lol:
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Ja Marius....

Ja gewoon wauw!

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
Aibo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2008 07:43
WoonplaatsCOLON Hoofddorp
CONTACTCOLON

mariussuiker schreefCOLON Dan maar gewoon terug naar haar flatje, en wat foto's tegen de muur en op de slaapkamer gemaakt met 1 flitskop.
Dus niks in de studio of mooie flitskoppen maar gewoon een 580 + paraplu?

diep respect.. wat een super platen...
Canon EOS 50D + grip | EF 17-40mm F4.0 [color=red]L[/color] USM | EF 24-105 F4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200 F4 [color=red]L[/color] USM | EF 100mm F2.8 USM Macro | Speedlite 580 EX II | Speedlite 430 EX II
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

Aibo schreefCOLON
mariussuiker schreefCOLON Dan maar gewoon terug naar haar flatje, en wat foto's tegen de muur en op de slaapkamer gemaakt met 1 flitskop.
Dus niks in de studio of mooie flitskoppen maar gewoon een 580 + paraplu?

diep respect.. wat een super platen...
Nee nee, dan lees je verkeerd.
Het was gewoon een granolmuur in haar huiskamer, en ik heb 1 studioflitser met beautydish gebruikt.

Uiteraard heb ik bij foto 4 er een achtergrondje achtergeshopt.

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

shalalie, shalala, ik ben verliefd op haar !!
Shalalie, shalala, doe der nog eens een paar !!
Fotograferen is kijken niet klikken.
Gebruikers-avatar
Kuno Mooren
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 427
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2009 18:09
WoonplaatsCOLON Waddinxveen ,Holland
CONTACTCOLON

niets mis met dat Model!
en overigens ook niet met de foto's....

fan van foto 4
de kleuren combo's, heerlijk.....
doordringende ogen!! :D
er zijn 2 soorten foto camera's

#1 Canon EOS-D
#2 Wegwerp fotocamera's :D
Gebruikers-avatar
RonaldMa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 160
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2009 11:20
WoonplaatsCOLON Wassenaar

Gaan we weer, wat moet ik hier nu van zeggen... Ik kom net kijken en dan laat jij die prachtige platen zien met een heel mooi model.
Er is wel iets wat mij opvalt, bij foto 4 is in mijn ogen de verhouding hoofd/hals wat vreemd, een beetje 'in elkaar', zie je wat ik bedoel?
Laatst gewijzigd door 2 op RonaldMa, in totaal 1 keer gewijzigd.
EOS 450D EF-S 18-55 kit - Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS - EF 50mm f/1.8 II - Speedlite 430EX II, dit alles in een Lowepro Slingshot 200 AW Zwart
Gebruikers-avatar
mariussuiker
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 986
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2006 17:04
WoonplaatsCOLON Venlo
CONTACTCOLON

RonaldMa schreefCOLONGaan we weer, wat moet ik hier nu van zeggen... Ik kom net kijken en dan laat jij die prachtige platen zien met een heel mooi model.
Bij foto 4 is in mijn ogen de verhouding hoofd/hals wat vreemd, een beetje 'in elkaar', zie je wat ik bedoel?
Ik zie wat je bedoelt, maar dit noemt men fashionposes.
Af en toe lijkt het alsof het model gehandicapt is, maar zo zijn die poses nu eenmaal.

Groetjes, Marius
http://www.mariussuiker.nl
Canon 5D MKII / EF 50mm 1.8 MK II / EF 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM / EF 70-200 2.8 [color=#FF0000]L[/color] USM (non IS) / Canon Speedlite 580 EX II
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Ik ga mee met een voorganger voor wat betreft de veters die niet mooi om de voeten zitten en ik vind de nek op foto 4 er wat kort uitzien. Als dat bij haar echt zo is, prima dan, maar aan de andere foto's te zien is haar nek ietsie langer...

Verder echt briljante platen met absolute uitschieter foto 1 voor mij.. Die blik, prachtig!!
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik hou erg van foto's als de eerste hier. Vind ik gewoon erg mooi!
Gebruikers-avatar
DennisR
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 10:44
WoonplaatsCOLON Geleen
CONTACTCOLON

Het zijn weer pracht platen.
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Ik kan echt heel lang naar je foto's kijken, je ziet aan alles dat je op alle details let.. Ik zal je blijven volgen op EosDigitaal.

Keep up the good work..
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Wat een ongelooflijk mooie meid zeg!!! :shock:

Super mooi die foto's.

Marius, mocht je haar ooit eens willen fotograferen op de motorkap van een aparte auto, staat de mijne tot je beschikking!! :lol:
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik vind dit een van je betere series Marius (dat wil dus niet zeggen dat je andere shoots niet ook heel fraai zijn). dat al dat haar op een zo'n dotje past :lol:
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
G.W.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 104
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2009 07:58
WoonplaatsCOLON Eethen

PFFFF en dit met 1 flitser? :shock: wat moet ik toch nog vreselijk veel leren...
Maar serieus een super serie! En een super model!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar