Out of the Blue met Xeen

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MrARN
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007 17:42
WoonplaatsCOLON Maassluis
CONTACTCOLON

Afgelopen donderdag "out of the blue" met Xenia afgesproken, kwamen tot de conclusie dat we die dag beide nog geen plannen hadden en gezien het feit dat ik weer de "lol van het shooten" wil ondekken ipv "de druk om te presteren op mijn nek te voelen" Presenteer ik u het resultaat van deze impulsieve en ouderwets gezellige dag, hope you like them..

Grtjes Arno

1.
Afbeelding


2.
Afbeelding


3.
Afbeelding


4.
Afbeelding


5.
Afbeelding


Iets wat andere setting... maar ga geen 2 topics aanmaken

6A & 6B
Afbeelding


7.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Chris Kalkman
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005 08:39
WoonplaatsCOLON Maassluis
CONTACTCOLON

He arno,

Zeker een mooie serie. Ik vind de eerste 3 foto's qua kleur niet zo mooi, daarin tegen straalt het model zeker wel.

Foto 4 is voor mij een topper, mooie belichting, creatieve houding. 5 is ook netjes maar haalt het niet bij de vorige

Bij foto 7 ben je naar mijn mening net iets te ver doorgegaan met 'shoppen' is een mooi foto maar het gezicht is te 'wazig'

maak er een mooie moederdag van!

Gegroet,

Chris

p.s. Mooi Model, uit onze stad?
Wil graag alles in 1 keer goed doen, maar ja dat lukt niet helemaal
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Hele mooie serie met mooie kleurtoning!
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Gebruikers-avatar
MrARN
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007 17:42
WoonplaatsCOLON Maassluis
CONTACTCOLON

@ beide, bedankt voor jullie reactie

@ Chris, Oranje/gele tint heb ik toegevoegd met in gedachte een zonsondergang, van die mooie winterse fel oranje, heb de kleuren zelfs gesampled van een dergelijke plaat. Het is alleen een serie die elkaar in het verband zoals ik ze in dit topic presenteer verzwakt.. Had ik namelijk een topic geopend met als titel "Xenia in de avondzon" en alleen de oranje foto's gepresenteerd dan had je minder bezwaar gehad tegen de gloed.. Echter om dat ik ook een blauwe toning heb toegevoegd op de andere platen, weet je nu dat het oranje achteraf aangebracht is en kan je het moeilijk plaatsen.

Al blijft het natuurlijk een kwestie van smaak ;) Xenia komt overigens uit Delft :)
md-foto
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 17:15
WoonplaatsCOLON deventer
CONTACTCOLON

mooie sexy serie totdat ik bij 6a en 6b kwam. Toen dacht ik ineens een 12 jarige te zien.........
Ze is erg jong of niet?
[url=http://www.md-foto.nl]www.md-foto.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Teranique
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1304
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2010 16:52
WoonplaatsCOLON Daar waar ik het liefste ben ...

Allereerst ik weet niet veel van modelfotografie, reageer dus puur op wat ik zie ... foto 1 tm 3 mooie kleurtoon, bij foto 1 en 3 vind ik het storend dat het been/benen ineens ophouden op die plek. Foto 4 SUPER!!!! Echt een hele mooie foto, mooi licht, toon, houding die zou ik ook gemaakt willen hebben terwijl ik dit soort foto's nooit maak :D
Foto 7 intrigeert mij ... de foto wil iets vertellen alleen hoor ik het nog niet ... :roll: (soms schiet mijn fantasie op hol ... )
Groetjes, Mo

~ Ochtendhumeur? Zet eens een theemuts op! ~
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar