Gwen

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Perry74
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 294
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Wanroij
CONTACTCOLON

Afgelopen zondag naar doel geweest daar was ook Gwen bij, ze is nog maar 14 jaar maar wel een talentje.
Hier alvast 2 foto's.
En ja ik heb meer foto's waarbij je kunt zien dat we daar zijn geweest.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

Groetjes Perry
Canon 50D / 400D+kit lens 18-55 / Canon 50mm f1.8 II / Canon 70-200 f4L IS / Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro / Canon speedlite 380EX / Canon Ixus60 / Hama Defender 180 / Lowepro slingshot 200 AW / Velbon sherpha 600

www.perryvdleuvert.com
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Geweldig zo'n kleine wijsneus.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
bouwjaar54
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2008 12:05
CONTACTCOLON

Onsmakelijke foto's van een 14-jarig meisje. Getoonde poses horen niet bij kinderen. Bedenkelijk!

Groet, Jaap.

http://www.bouwjaar54.nl
EOS 450D, EF 70-200mm f 4L IS USM, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, Speedlite 430EX.
Gebruikers-avatar
Xtro
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2009 13:26

Mooie foto,s van een mooie meid..
Ik zie er niks onsmakelijks aan..
Het zijn gewoon nette foto's ben benieuwd naar de rest van de serie

:wink:
Een Canon camera en een aantal objectieven.. net zoals jullie ;-)
Gebruikers-avatar
bouwjaar54
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2008 12:05
CONTACTCOLON

Xtro schreefCOLONMooie foto,s van een mooie meid..

Precies de kern: "mooie meid" = kind!

Groet, Jaap.

http://www.bouwjaar54.nl
EOS 450D, EF 70-200mm f 4L IS USM, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, Speedlite 430EX.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

bouwjaar54 schreefCOLON Precies de kern: "mooie meid" = kind!
Neen, foto's van een jonge vrouw. Mooie foto's ook nog eens een keertje
:wink:
get real!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Litha
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 264
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2008 17:43

Ik vind het echt onzin dat dit onsmakelijk zou zijn. Ik vind het echt onwijs gave foto's! Die ik zelf ook wel zou willen hebben van mezelf! Ze zien er gewoon goed, netjes uit!
Mijn nieuwe portfolio; www.lithadesign.nl
Gebruikers-avatar
RobinD
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 31 Dec 2009 10:38
WoonplaatsCOLON Utrecht

Prachtige foto's, met name nummer 2 kijkt heerlijk weg vanwege zwart-wit.

Onsmakelijk zou ik het niet willen noemen, alhoewel ik de poses en visagie ook wat bedenkelijk vind voor een 14-jarige.
5d + 24;35;85;70-200mm
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

mooie compo's van een jonge dame in wording.

niets onsmakelijks :roll: aan, ze is netjes gekleed en staat er deftig op !

Moest ze nu in lingerie erop staan, dan zou het er pas over zijn.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik moet wel zeggen dat het hier om de foto's gaat, en niet over de leeftijd van het model. Ze staat op de foto zoals dat wettelijk is toegestaan (niet naakt o.i.d.) dus in die zin is er niets in strijd met de forumregels.
Gelieve de discussie dan ook over de foto's te houden en niet over de leeftijd van het model
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Perry74
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 294
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Wanroij
CONTACTCOLON

dejong1racing schreefCOLONIk moet wel zeggen dat het hier om de foto's gaat, en niet over de leeftijd van het model. Ze staat op de foto zoals dat wettelijk is toegestaan (niet naakt o.i.d.) dus in die zin is er niets in strijd met de forumregels.
Gelieve de discussie dan ook over de foto's te houden en niet over de leeftijd van het model
Dank je wel!
Canon 50D / 400D+kit lens 18-55 / Canon 50mm f1.8 II / Canon 70-200 f4L IS / Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro / Canon speedlite 380EX / Canon Ixus60 / Hama Defender 180 / Lowepro slingshot 200 AW / Velbon sherpha 600

www.perryvdleuvert.com
Gebruikers-avatar
bouwjaar54
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2008 12:05
CONTACTCOLON

Een tijdlang EOSDigitaal volgend valt mij een regelmatig terugkerend schokkend verschijnsel op: een aantal leden (M) van dit forum beleeft een intens genot. Aan het fotograferen en/of begluren van kinderen ‘opgeleukt’ tot jonge vrouwen in ontwikkeling. Middels attributen en visagie. In poses die hun leeftijd geen enkel recht doen. Feitelijkheden die deze zeer waardevolle site onwaardig zijn.
Schokkend 2: ze geven deze grensverleggende voorkeuren (onder het mom van “Ik ben fotograaf!”) gewoon toe! Hebben deze members zelf geen dochter(s)…!?

Dat de moderator aangeeft dat het om de beoordeling van het fotomateriaal gaat en dat er binnen de wettelijke grenzen wordt geopereerd beoordeel ik als makkelijk. Reacties geven een ongepaste beoordeling van het model (…). “Mooie meid/Kijkt heerlijk weg”.
Opvallend: het zal geen toeval zijn dat vrouwelijke reacties ontbreken.

Als variatie op het mij toegevoegde "Get real":
Shame on you and get a real life with a real grown-up (pretty) woman!
(net als ik)

Groet, Jaap.

http://www.bouwjaar54.nl
EOS 450D, EF 70-200mm f 4L IS USM, EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS, Speedlite 430EX.
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Het moge misschien als makkelijk bestempeld worden, maar het gaar hier dus om de foto's en niet om de leeftijd van het model. Verdere off-topic reacties die niet over het inhoudelijk beoordelen van de foto's gaan zullen vanaf heden zonder overleg en/of verwittiging verwijderd worden.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Laat ik dan als tweede (!!) vrouw even reageren..

Ik vind het prachtige foto's, niets onsmakelijks, en helemaal geen rare poses voor een 14 jarige. Moet ze haar borsten verstoppen in een coltrui bij een fotoshoot dan?
Als je dit al onsmakelijk vind zou ik maar niet naar het strand gaan als het hartje zomer is.. :roll:
Beetje vergezocht Jaap.


Ontopic: mooi modelletje in wording! Beide foto's vind ik sterk geposeerd.
Fototechnisch iets minder, vooral de achtergrond stoort nogal.
Ben benieuwd naar de rest van de serie!! Ga je die nog plaatsen Perry?
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
Perry74
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 294
GeregistreerdCOLON 17 Nov 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Wanroij
CONTACTCOLON

Sabrina schreefCOLONLaat ik dan als tweede (!!) vrouw even reageren..

Ik vind het prachtige foto's, niets onsmakelijks, en helemaal geen rare poses voor een 14 jarige. Moet ze haar borsten verstoppen in een coltrui bij een fotoshoot dan?
Als je dit al onsmakelijk vind zou ik maar niet naar het strand gaan als het hartje zomer is.. :roll:
Beetje vergezocht Jaap.


Ontopic: mooi modelletje in wording! Beide foto's vind ik sterk geposeerd.
Fototechnisch iets minder, vooral de achtergrond stoort nogal.
Ben benieuwd naar de rest van de serie!! Ga je die nog plaatsen Perry?
Dank je voor je reactie! ik wil ze wel nog plaatsen ja maar dat zal nog wel even duren.
Canon 50D / 400D+kit lens 18-55 / Canon 50mm f1.8 II / Canon 70-200 f4L IS / Sigma 24-70 F2.8 EX DG Macro / Canon speedlite 380EX / Canon Ixus60 / Hama Defender 180 / Lowepro slingshot 200 AW / Velbon sherpha 600

www.perryvdleuvert.com
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Ik volg de meerderheid. Prima fotos. Prachtig meisje! De eerste foto vind ik het sterkst, door de pose en haar gave blik recht de camera in!

Ben ook nieuwsgierig naar meer (maar geduldig)...

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

ik ga mij verder niet mengen in een ethische discussie, maar kijk puur even naar de foto's als foto, waarbij het echt nog wel heel duidelijk is dat er hier een meisje van 14 staat hoor, Dus ze is niet "opgesmukt" naar een 18+ model.
Mooie foto's krachtige en eigenwijze blik op 1. Hele mooi zwart wit omzetting op 2 en fijne pose . Goed en gezond gedaan
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Hmm, ik durf bijna niet meer na de reacties hierboven! Ik werk dagelijks met kinderen van deze leeftijd (ben docent) en dit meisje is niet anders als al die tieners die ik in de klas heb.
Wel poseert ze uitzonderlijk goed! Ik heb voor leerlingen van deze leeftijd een workshop fotografie gegeven, met daarin een onderdeeltje over studiofotografie. De leerlingen staan dan zelf model. Intussen heb ik in die lessen zo'n 40 kinderen voor de lens gehad, maar niet eentje zet zoiets sterks neer! Complimenten voor Gwen dus.

En ook complimenten voor Perry, want ik vind het erg mooie foto's, waarbij de tweede door een apart standpunt mijn voorkeur heeft. Mooi werk!!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

ik vind het gewoon pareltjes.
heel netjes gedaan.
Gebruikers-avatar
feij073
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2009 17:33
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Heel fraai!

Vooral foto 1. Erg fraaie blik. Even nieuwsgierig als beginner: Hier alleen de zon gebruikt als licht?
EOS 450D | EOS 7D | EF-S 18-55 mm IS | EF 50mm f1.8 II | EF 70-300 mm f4-f5.6 IS USM | EF 24-70 f2.8 L USM | 2x Speedlite 430 EX II
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar