Off camera flash trigger voor 1 flitser.

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

Hallo!

Ik heb me eigen rot gezocht maar ik kom helaas niet verder met mijn vraag.

Ik ben namelijk op zoek naar een manier om mijn flashgun “off camera” te gaan gebruiken voor bijvoobeeld high speed foto’s, ik heb een 450D met daarbij een Metz 48 AF-1. Wat mij betreft hoeft het niet wireless te zijn want met een kabel van ongeveer 5 meter zou ik ook tevreden zijn. Mijn vraag is dan ook of er toevallig goedkope oplossingen te vinden zijn wat dit betreft, ik heb geen idee waar ik naar moet kijken . Het is niet de bedoeling dat ik meerdere flitsers in de toekomst ga aanschaffen dus het gaat puur om 1 flitser.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en alvast bedankt!
fversteegen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 536
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2006 19:03
WoonplaatsCOLON Leiden

Ikzelf heb DEZE kabel en ben daar erg tevreden mee! Hij is weliswaar geen 5 meter, maar werkt prima met TTL (verlengen kan je gemakkelijk zelf door er een stuk kabel tussen te zetten).

Een draadloze optie heb je al voor $20 (HIER)
[i]The camera can photograph thought.[/i] Dirk Bogarde - [color=EFEFEF][url=http://www.encreative.nl]&Creative[/url][/color]
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

Als je b.v. DIT topic leest kom je vast een heel stuk verder.
Groet,
Deen.

500 px
Gebruikers-avatar
nrtrally.tk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 10:34
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Ik heb zelf de RF-602
Werkt super!

http://cgi.ebay.com/RF-602-Flash-Trigge ... 423wt_1009

hij is op ebay goedkoper te vinden had hem zelf voor 25 dollar, maar die kan ik niet terugvinden

heb er ook gelijk een kabel bijgekocht voor draadloze remote voor 28 euro heb ik een geweldig setje!
Canon 30D -EF 17-40 F4[color=red]L[/color] - EF 50 1.8II - EF-S 17-85 IS - EF 70-200 F4[color=red]L[/color] IS - Speedlite 580EXII - EG-200
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar