Macro experiment

Voor alle macro en close-up foto's van bloemen, dieren en natuur

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Robske
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2004 18:32
WoonplaatsCOLON Etten-Leur
CONTACTCOLON

Anne-Elise schreefCOLONmooi om te zien doet denken aan een zonnebloem of een zonne-uitbarsting ;-)
zal veel over gesproken zijn denk ik toen je hem op jullie club liet zien.

Leuk om te lezen dat Gijs je mentor was in deze, een aantal jaar geleden was hij ook mijn mentor, mijn opdracht van toen was: licht en schaduw van gewone dagelijkse dingen, maar wel onherkenbaar, je gaat dan met name in het abstracte werken, leuke opdracht was het en heel uitdagend, de foto's werden meer kunstobjecten, dit zie ik nu hier bij jou ook terug :lol:
jouw opdracht is ook enorm leuk en biedt heel veel uitdaging.
Dank voor je reactie Anne-Elise.
Leuk te horen dat Gijs ook je mentor was. Ik vond het een leerzaam jaar en ben hierdoor anders de Macro gaan benaderen.
EOS30D
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Echt een fraaie plaat presenteer je hier, dat smaakt naar meer.
Gebruikers-avatar
Anne-Elise
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 16:31
WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

voor mij was het ook zeer leerzaam en ik pas het nu ook in andere takken van fotografie toe, je leert net even anders kijken en daardoor benader je de dingen ook anders en dat geeft vaak weer betere foto's :lol:

elke keer is het weer een uitdaging om iets vast te leggen en dat maakt het juist leuk.

heb overigens toen ook veel opgestoken van de opdrachten van de andere in onze groep, want ook zij moesten het op een bapaalde maniet benaderen en ook daarvan stak je een hoop op.
Annelies


Mijn apparatuur zet ik hier niet neer om stoffig te worden, die heb ik n.l nodig om te fotograferen!
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Wat het ook moge zijn, en hoe je het gedaan hebt, het resultaat is heerlijk om naar te kijken!

groet,

John
Gebruikers-avatar
Juup
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 187
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2009 17:36
WoonplaatsCOLON unknown

champignon! Hoe kom je er op!?

Mooie foto en zeer intrigerend 8)
[color=#979595][size=84]Canon 500D | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS| Canon EF-S 55-250mm f/4.0 -5.6 IS | Canon 50mm f/1.8 |Canon Speedlite 430EX II | Redged RTT-423 | Lowepro 200 slingshot | Canon Powershot A710IS[/size][/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar