20D sluiterknop hapert

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

?
De Samsung GX 20 is er al.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Twins
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 357
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 15:05
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

Pfff, ben nog maar 35 en loop nu al achter. :oops: :oops:
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Op (sommige) feiten vooruitlopen is gevaarlijker :lol:

Maar nu de Samsung sensor nog.
Ik weet niet beter dat Canon de EOS-sensors zelf ontwerpt en vervaardigt.
Ze maken uiteindelijk ook spullen voor de chipindustrie.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Twins
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 357
GeregistreerdCOLON 05 Jan 2008 15:05
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

:oops: Oeps :oops: zit ik daar even mis. Ze produceren wel voor Pentax. Ik zal proberen in het nieuwe jaar beter te onthouden wat ik lees. :lol:

Groeten Henk
Gebruikers-avatar
Brakel
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2164
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 18:29
WoonplaatsCOLON Joure

Had het zelfde probleem met mijn 40D,
Stoute schoenen aangetrokken en gedemonteerd..
Schakelaar was vervuilt,gereinigd met alcohol en gummetje in elkaar gezet
en werken..
Was goed te doen ,goede halogeenlamp erboven,leesbril op en de juiste schroevendraaier's :lol:

Had er op internet wel een handleiding bij gezocht.

http://www.pbase.com/tobbenh/image/114258883

gr
Ronald
Niet geschoten is zeker mis...
Gebruikers-avatar
babysteps
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 231
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2009 11:22
WoonplaatsCOLON Harderwijk

Thanks!! Hele nuttige FAQ. Heb dit met m'n 20D laten doen, maar denk dat ik het als het bij m'n 30D voorkomt ook zelf doe..
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

toppe schreefCOLONJij hebt lef!!
Zeg dat wel. :shock: :shock: :shock:

Een Sigma cameradop op een Canon camera. :shock: :shock: :shock:

:lol:

Maar alle gekheid op een stokje, mooi fotoverslag! En getuigt zeker van lef en zelfvertrouwen. Ik denk niet dat ik dit gedurft had. Alles wat ik tot nu toe zelf gerepareerd heb werkt ook altijd wel weer, maar op één of andere manier krijg ik het toch steeds weer voor elkaar om aan het einde van de rit een handje vol schroefjes over te houden. :lol:

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Ad B schreefCOLONik heb daar in het begin van het jaar ook last van gehad met m'n 40D.
Daarover ook via verscheidene fora info gevraagd, gekregen en beantwoord.
Het bleek inderdaad een meer voorkomend euvel van de xxD camera te zijn.
Rofa zou het toen voor pakweg €93,- kunnen repareren. Bij mij viel het onder garantie.
Een afspraak gemaakt bij DSP te Nederweert en ik kon er een uurtje op wachten. Helemaal TOP!!
Heb ik nu ook met mijn 40D, hij hapert van tijd tot tijd... ik denk dat ik ook maar eens contact opneem met DSP in Nederweert... De grip doet het prima, maar de cam zelf is wat buggy bij momenten... Thx voor de tip...

@ Eric_nl.... Ik vind het lef hebben... ook al is het een oudere camera...
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Gebruikers-avatar
fotopeter
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2004 08:11
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

fotopeter schreefCOLONmij 30D heeft hetzelfde maar ik heb hem opgestuurd voor reparatie weet nog niet wat het gaat kosten....
We zijn inmiddels 8 weken verder en nog is mijn 30D niet terug, Techrepair heeft me inmiddels een voorstel gedaan van 65 euro dus ik hoop hem snel terug te hebben. Belachelijk dat z'n reparatie zolang moet duren...
Canon user
eeyore_nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2009 09:57

fotopeter schreefCOLON
fotopeter schreefCOLONmij 30D heeft hetzelfde maar ik heb hem opgestuurd voor reparatie weet nog niet wat het gaat kosten....
We zijn inmiddels 8 weken verder en nog is mijn 30D niet terug, Techrepair heeft me inmiddels een voorstel gedaan van 65 euro dus ik hoop hem snel terug te hebben. Belachelijk dat z'n reparatie zolang moet duren...
Dat is een redelijke prijs, maar wel een belachelijk lange reparatietijd. Bij ROFA duurde het volgens mij een week voor mijn 30D.
Gebruikers-avatar
fotopeter
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 03 Jul 2004 08:11
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

eeyore_nl schreefCOLON
fotopeter schreefCOLON
fotopeter schreefCOLONmij 30D heeft hetzelfde maar ik heb hem opgestuurd voor reparatie weet nog niet wat het gaat kosten....
We zijn inmiddels 8 weken verder en nog is mijn 30D niet terug, Techrepair heeft me inmiddels een voorstel gedaan van 65 euro dus ik hoop hem snel terug te hebben. Belachelijk dat z'n reparatie zolang moet duren...
Dat is een redelijke prijs, maar wel een belachelijk lange reparatietijd. Bij ROFA duurde het volgens mij een week voor mijn 30D.
Ik heb er nog maar eens een mailtje aan gewaagd wat de reden is dat het zolang moet duren dit is het antwoord :


Goedemorgen,
Ze hebben een extra onderdeel moeten bestellen, die is zo te zien ook binnen gekomen.
Wij zullen hem zsm repareren.

De reden dat het langer duurt komt omdat er nog toestellen waren die eerder binnen waren en wij behandelen alles eerlijk op volgorde van binnenkomst.

Met vriendelijke groet,

____________________________________

Als ik dit tegen mijn klanten zou moeten vertellen na 9 weken denk ik dat ik mijn spullen kan pakken en de tent kan sluiten.....er moet trouwens wel veel aan waarde in dat bedrijf liggen.....al die (defecte) toestellen....
Canon user
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar