RKC 2009

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Tja, laatste dag, tijd van de jaaroverzichten.

Waar iedereen zijn twee persoonlijke toppertjes in het verzameltopic zet, of zijn eigen verzameling van 2009 laat zien, heb ik ervoor gekozen om een onderwerp te kiezen. Geheel binnen mijn eigen straatje moest dat natuurlijk weer voetbal zijn, en natuurlijk dan ook weer RKC.
Niet zozeer dat het om mijn foto´s gaat, maar meer om wat ik wil laten zien van RKC. Het is niet allemaal voetbal, d´r zitten ook andere dingen tussen, maar het is allemaal teveel om het hier te laten zien (35 foto´s)
2009 was namelijk best een bewogen jaar. Promotie, bijna falliet en heel wisselvallig voetbal.

Wil je ze allemaal zien? Dat kan, klik dan hier en klik vervolgens op 'specials'

4 teasers:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Nogmaals, als je alles wilt zien:
klik hier en klik vervolgens op 'specials'
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Leuke serie met sterke foto's. Moest overigens wel lachen om de naam van de burgemeester (Kleijngeld). Wel heel ironisch bij een club in nood :wink:
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Jeroen, tsja een bal kan raar rollen maar dat weet jij als geen ander :wink:
En ook in 't voetbal geldt: na regen komt zonneschijn.
Voor jullie in Wolluk te hopen dat jij vanaf nu alleen maar op het veld je fotokunstjes hoeft te laten zien .
Maar een kompleet overzicht zoals op je site heeft ook wel weer wat.

Hou het droog vanavond en dan zien we elkaar :wink:

Jan
Canon materiaal
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Dank voor de reacties.
Als alles goed verloopt hoop ik eind dit seizoen geen overzicht te maken wat eindigd met een degradatie. Hoewel dat fotografisch ook weer erg interessant kan zijn. Ik ben in eerste instantie fotograaf en dan pas supporter. Beelden zijn belangrijker dan prestaties
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Olivier71
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 258
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2007 18:57
WoonplaatsCOLON Brunssum
CONTACTCOLON

Ha Jeroen,

Complimenten voor deze serie, je laat toch weer zien waar je kracht (mijns inziens) in de fotografie ligt, nl de combinatie reportage/documentair en voetbal/sport.

De voetbalfoto's zijn top (en ik haat voetbal :D ), en de rest erg goede verhalende documentair platen. (hm beetje duidelijk omschreven zo?)

Groet Olivier
" I didn't make mistakes. I made prophesies wich immediately turned out to be wrong. " - Murray Walker.
Gebruikers-avatar
robvdb
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 19:51

Hoi Jeroen

Heerlijke serie, ook op je site. Mis RKC toch wel een beetje in de JL :)
De eerste foto op je site is volgens mij niet Omniworld maar AGOVV ... 16 januari 2009 speelde FCO tegen Emmen
Beter een vlek op je huid dan één op je sensor ...
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

dejong1racing schreefCOLONBeelden zijn belangrijker dan prestaties
Dat is mooi mee genomen als je supporter van RKC bent :wink: :mrgreen:
( alhoewel het bij mijn cluppie ( sc Heerenveen ) momenteel ook niet overhoudt......... :? )

Mooi verhaal Jeroen!!
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Olivier71 schreefCOLONje laat toch weer zien waar je kracht (mijns inziens) in de fotografie ligt, nl de combinatie reportage/documentair en voetbal/sport.
Ik denk dat mijn kracht denk ik eerder ligt in het kiezen van beelden. Naast natuurlijk goed basismateriaal te kunnen kiezen denk ik dat ik sterk ben in het snel maken van een selectie en daar de juiste beelden in weet te vinden.
robvdb schreefCOLON De eerste foto op je site is volgens mij niet Omniworld maar AGOVV ... 16 januari 2009 speelde FCO tegen Emmen
Ik vrees dat je gelijk hebt. Maar van al die kijkers (1000+) ben je de eerste die het zegt :lol:
Erwin 350D schreefCOLON Dat is mooi mee genomen als je supporter van RKC bent :wink: :mrgreen:
Dat valt wel mee, maar ik zie ze natuurlijk liever winnen dan verliezen. Maar als ze niet winnen, dan lig ik daar echt 0,0,0,0,0,0 minuten van wakker. Als het maar goed op de foto staat
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar