Overzicht Rally(sprint) seizoen 09

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Erwin 350D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 200
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2008 12:46
WoonplaatsCOLON Jubbega

Effe paar fototjes van een seizoen rally's en rallysprints.
Gedurende het jaar weinig tijd gehad om ze bij de verschillende topics te plaatsen.

Vechtdal Rallysprint;
#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

Amsterdam Rallysprint;

#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

#5
Afbeelding

Nederland Rally;
#1
Afbeelding

#2
Afbeelding

#3
Afbeelding

#4
Afbeelding

Ondanks dat het een behoorlijk aantal is geworden hoop ik dat er mensen zijn die ze allemaal door "worstelen".
Opmerkingen worden gewaardeerd 8)
[size=67]EOS350D/EF-s 18-55/EF28-105 1:3.5-4.5 II USM/ 430EX[/size]
Doch jo ding en lit de lju rabje
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Allemaal 'doorworstelen' zal ik niet doen, omdat dit niet echt mijn tak van fotografie is, maar ze zijn wel scherp en je hebt duidelijk de snelheid in de foto's weergegeven. Dat wilde ik toch wel even zeggen. Hierdoor zijn ze voor mij al geslaagd. :wink:

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
van den Berg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 19:25

leuk al die ouwetjes er tussen
opel ascona 400 heb ik ook gehad, wat was ik er toen blij mee :D
strakke plaatjes :wink:
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Een keurige serie hoor! Desalniettemin een paar kleine opmerkingen. Allereerst eentje die niets met je foto's van doen heeft: zou je de foto's even door willen nummeren, in plaats van per rally opnieuw bij 1 te beginnen?

Dan over je foto's: allereerst vind ik sommige foto's vrij donker. Foto 2 van de Vechtdal, foto's 1 en 4 van Amsterdam en foto 2 van de Nederland Rally bijvoorbeeld. Daarnaast mogen sommigen wat mij betreft ook best wat meer van het scherm knallen, voeg bij foto's zoals nummer 1 van de Nederland Rally bijvoorbeeld eens wat contrast (en eventueel uiteraard ook helderheid) toe. Ook zou ik in het vervolg proberen om storende elementen zoveel mogelijk te vermijden in je foto's. Zo vind ik foto 2 van Amsterdam bijvoorbeeld echt niet mooi vanwege die Audi die heel prominent aanwezig is in de achtergrond. Probeer verder ook nog eens wat meer te spelen met de compositie, hou je camera bij foto's zoals nummer 2 van de Vechtdal bijvoorbeeld eens wat schuin. Hoeft niet altijd, maar kan de foto's wel wat spannender maken.
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
Gebruikers-avatar
hirzo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2009 06:26
WoonplaatsCOLON Wildervank

Zitten fijne plaatjes bij :)
aansluitend op ralph,
vechtdal Rallysprint
#1 (een v/d) beste van de serie. lekker licht. (lintje wegpoetsen geprobeerd?)
#2 nog iets meer laten 'knallen' met nabewerken, nice one.
#3 lijkt wel lekker scherp, misschien beetje jammer van de persoon? bij de voorbumper, maarja, tgaat snel...

Amsterdam Rallysprint
idd jammer van de behoorlijke aanwezige audi op #2...
Scherptepunt op rechter voorwiel heeft wel wat trouwens.
Bij #3 was er wat dichter op tof geweest, zodat er meer aandacht op het linker voorwiel was, maarja dat zie je waarschijnlijk pas heel kort van te voren.
# 4 & 5 zijn een beetje druk op de achtergrond, is bij sprints ook lastiger lijkt me.

Nederland Rally
Bij 1, 2 & 4 toch jammer v/d storende paaltjes, wel flink in de remmen op nr. 2 :)
Mijn website: http://www.hirzo.com" onclick="window.open(this.href);return false;

30D + BG-E2 + EF 24-85mm f/3.5-4.5 USM + EF 50mm f/1.8 II + EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM + 430EX II + Samsung SyncMaster 215TW
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar