Paintball de Naaldhof te Oss

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
eon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2006 10:50
WoonplaatsCOLON Rhenen

Ik heb een tijdje paintball gedaan als tweede hobby. Wegens te dure kosten ben ik hier inmiddels wel weer mee gestopt :lol: , maar heb regelmatig mijn camera meegenomen naar een aantal ``opendagen`` die elke 2e zondag van de maand gehouden worden!
Ik was niet zeker of ik de resultaten hiervan wilde posten, maar heb me laten overhalen door een bekende van me :roll: .

Het is erg lastig foto`s maken omdat er veel actie en beweging is op het veld(niet te vergeten de ballen die je zelf moet ontwijken :lol:) En het weer zat ook niet altijd mee, maar dit zijn een aantal redelijk goed gelukte foto`s(al zeg ik het zelf :lol: )

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

Ik zou het al niet durven om daar met me camera tussendoor te lopen,alleen daar heb ik al bewondering voor.
Vind vooral 3 (lijkt op jou te richten) en 6 (lijkt net echt uit een oorlogs gebied)
de mooiste
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ik ga voor nummertje 6. Heerlijke "Warzone" gevoel.
Gebruikers-avatar
Hidden Dreams
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2009 00:49
WoonplaatsCOLON Beerzel, België
CONTACTCOLON

Knappe reeks.
Nr. 6 steekt er wel bovenuit!
Nr.8 op het juiste moment afgedrukt :-)
eon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2006 10:50
WoonplaatsCOLON Rhenen

@P_FlaSh

Hahaha ja dankje! Het is in het begin erg spannend hoor om met je camera uit die ''veilige zone'' tegaan dat veld op...
Maar na een goeie 10 min is het al een stuk rustiger op het veld en kanje meer tussen de spelers doorlopen :wink: . Een oranje veiligheids vestje is ook een absolute must! :lol:

@P_FlaSh En Sushi

Ja foto 6 had ik erg veel geluk mee dat ik op de juiste plek stond toen ze die rookbom aflieten gaan en er een ``aanvallende`` actie begon. Ik heb ook 8 foto`s op dat moment in een burst gemaakt omdat ik die actie zeker op de plaat wilde hebben :lol:

@ Hidden Dreams

Dankje! Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat na 600 foto`s verspreid over 3 opendagen dit de ``beste zijn`` Het blijft erg lastig altijd op de juiste plek tezijn omdat er over om je heen op het veld beweging en actie is! Ik heb genoeg mooie fotomomenten gemist helaas!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar