[ERVARING] Touchdown Photo, Amersfoort

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
nrtrally.tk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 10:34
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

woeps :oops: het lag aan school, want ik thuis deed hij het wel
toch bedankt!
Canon 30D -EF 17-40 F4[color=red]L[/color] - EF 50 1.8II - EF-S 17-85 IS - EF 70-200 F4[color=red]L[/color] IS - Speedlite 580EXII - EG-200
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Laatst ook nog een Canon 24-105 plus enige filters bij Touchdown besteld.

Bij veel winkels "in bestelling" maar bij Touchdown ERG snel te leveren!
Plus de prijs is ook nog eens "concurrend"!

Even erheen gereden en het objectief konden we gewoon testen dus perfect.

Kortom wederom goede service !


En nee ik heb geen aandelen of zo hoor! :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Ik weet dat er een afzonderlijke topic voor is maar heeft iemand nog iets van Michael gehoord? De site is al geruime tijd uit de lucht en meer dan de homepage http://www.touchdown-photo.nl/ krijg ik niet meer; ook geen reactie op email. Ben benieuwd of iemand hier iets meer van weet.
Als je wat wil bestellen kan je misschien een telefoontje eraan wagen?

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Akumal

Komisch, ik keek net even op de site en zag ook dat hij er uit lag.

rob.
Gebruikers-avatar
capello
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2004 22:17
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik heb een week of 2-3 geleden een mailtje van hem gehad;

"door persoonlijke omstandigheden ben ik de komende tijd niet in staat om leveringen te doen"
bezit = Ballast
Anoniem 4

Dat is al enkele maanden het geval. In eerste instantie werd op de oorspronkelijke homepage nog aangegeven dat er onderhoud aan de website werd gepleegd.
Sinds enkele weken is er alleen nog de huidige, statische homepage met niets erachter.
Geen verklaring of wat dan ook, niet echt klantvriendelijk. Nieuwe potentiële klanten zullen zich er niet aan storen en verder gaan. Klanten die er in het verleden gekocht hebben, zullen zich in de steek gelaten voelen. Bij een defect zullen die voor garantie bij de producent terecht moeten, maar die kan terug verwijzen naar de leverancier, want formeel bestaat die nog volgens de website. Het zou de leverancier sieren als hij naar zijn klanten openheid van zaken geeft.
Overigens zou ik wel voorzichtig zijn, als de website op een gegeven moment weer actief wordt. De leverancier zal dan toch met een goed verhaal moeten komen.
Gebruikers-avatar
capello
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 267
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2004 22:17
WoonplaatsCOLON Maastricht

Nou ik kan alleen zeggen dat Michael (ken 'm niet persoonlijk) altijd heel correct is geweest in alle transacties die ik bij Touchdown heb gehad.

Er zal vast een verklaring voor zijn , maar zoals hij aangeeft zal het wel 'persoonlijk' zijn en heeft hij wellicht andere dingen aan z'n hoofd.

you never know.......
bezit = Ballast
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Laten we dat dan maar respecteren.
Henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONGeen verklaring of wat dan ook, niet echt klantvriendelijk.
Ik vind dat een bedrijfje dat altijd betrouwbaar en betrokken is geweest niet openlijk inzicht in persoonlijke zaken hoeft te geven. Een melding dat er tijdelijk niet geleverd kan worden zou duidelijkheid scheppen, maar het waarom gaat niemand wat aan.

Of bedoel je dit ook?
... Spiegel-Werk ...
Anoniem 4

Ik weet niets van persoonlijke problemen, ken man en zaak niet persoonlijk. Heb zijn website wel steeds gevolgd ten behoeve van prijsvergelijkingen. Hij was wel goedkoop, maar lang niet altijd de goedkoopste van de grote on-line shops. Vond het wel opvallend dat veel forummers van hier grote aankopen deden bij dit eenmansbedrijf zonder winkel. Wel werd inderdaad zijn service en snelle, betrouwbare levertijd geroemd. In mijn eerdere posting heb ik slechts mijn constateringen m.b.t. de website gemeld. Wat de redenen hierachter zijn weet ik niet. Wel vind ik dat je als ondernemer een verantwoordelijkheid hebt naar je klanten. Dat je niet levert, wordt met de website in huidige vorm wel duidelijk. Maar vermeld op zijn minst de adresgegevens van je bedrijf op de website en/of geef je klanten informatie waar ze terecht kunnen als er problemen zijn met de producten die ze bij je gekocht hebben. Die klanten – en ik al helemaal niet – zullen echt geen behoefte hebben aan inzicht in de persoonlijke aangelegenheden van de verkoper.
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

Zijn gegevens zijn snel te achterhalen via de KvK.

Maar het geheel doet allemaal wel erg sterk denken aan de onverkwikkelijke zaak rond een zekere CvI die een paar jaar terug ook opeens een soorgelijk bedrijf aan de wilgen hing.
De aarde is rond... zo rond als een pannenkoek!
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Er is ook nog iets als touchdown-aviation. Niet dat je daar apparatuur kunt kopen, maar hij is er wel bij betrokken....

Kleine moeite toch om daar iets naar toe te sturen?
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Anoniem 4

Het gaat niet zo zeer om NAW-gegevens, want die zijn al eenvoudig te vinden via een WHOIS lookup van de website, inclusief 06-nummer.
kees37
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2006 17:31

Ook ik heb wat fotoapparatuur bij hem gekocht, en ben altijd zeer correct behandeld.
Maar ik probeer al vanaf voor de zomervakantie wat informatie van hem te krijgen over een van de aankopen die ik bij hem heb gedaan. Heb daar div. mailtjes over gestuurd maar ben aan het lijntje gehouden.
Laatste mail heb ik vorige week gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Heb er nu wel een slecht gevoel over, al en tijdje niets van hem gehoord en nu lees ik dit. Denk niet dat het antwoord nog komt.
Dit is heel vervelend en erg balen.
Canon 40D; Canon 24-105 F4; Canon 70-200 F4; Ext. 1,4; Canon 50mm F/1.8
Gebruikers-avatar
flyer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2004 16:01
WoonplaatsCOLON amersfoort

Vorige maand tot 2x toe geprobeerd een lens bij m te bestellen.
In beide gevallen kreeg ik "momenteel niet leverbaar". Toch waren het eenvoudige lenzen, zoals de 17-85 kitlens van Canon.
Zocht er toen niets achter, maar nu ik bovenstaande zo eens lees.....

Temeer daar Camera.nu de gewenste lens vervolgens binnen 24u thuis kon bezorgen. Weliswaar 10% duurder, maar toch :wink:

gr,
Freek
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=33458">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!

-------------------------------------------------------
Canon EOS 40D, Sigma 17-70 f/2,8-4,5 , Canon L f/4 70-200 USM
mikester
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2005 12:42

Hallo,

Toch maar even een reactie mijnerzijds.

Ik lees opeens broodje aap verhalen zoals vergelijking met Corné van Iperen etc.

Dat ik stop is van persoonlijke aard en daar heeft niemand van jullie hier iets mee te maken.

Ik heb iedere order en backorder keurig afgehandeld. Wat ik niet meer in afzienbare tijd kon leveren is allemaal terugbetaald en verder is alles afgeleverd.

De afgelopen vijf jaar heb ik volledig naar eer en geweten gehandeld en ik weet dat ik iedereen juist heb behandeld.

Kortom; het is over met Touchdown Photo. Touchdown Aviation is een ander bedrijf dat niets met Photo te maken heeft dus hier naar mailen heeft geen enkele zin.

Wil er nog wel aan toe voegen dat het galbakken zoals ik hier nu lees mij wel sterkt in mijn beslissing.

Ik wens jullie veel fotoplezier toe,

Michael van der Mee
kees37 schreefCOLONOok ik heb wat fotoapparatuur bij hem gekocht, en ben altijd zeer correct behandeld.
Maar ik probeer al vanaf voor de zomervakantie wat informatie van hem te krijgen over een van de aankopen die ik bij hem heb gedaan. Heb daar div. mailtjes over gestuurd maar ben aan het lijntje gehouden.
Laatste mail heb ik vorige week gestuurd maar nog geen antwoord gehad. Heb er nu wel een slecht gevoel over, al en tijdje niets van hem gehoord en nu lees ik dit. Denk niet dat het antwoord nog komt.
Dit is heel vervelend en erg balen.
Je verteld er niet bij dat je een factuur van een aankoop december 2007 wilde hebben die je zelf niet meer hebt.

Het is niet mijn verantwoordelijkheid de administratie van mijn klanten op orde te houden. Al je e-mails zijn beantwoord en je bent geholpen.
Akumal

Jammer dat je gestopt bent, je prijzen waren erg aantrekkelijk.

Succes met je andere dingen die je gaat doen.

Rob.
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Uit bovenstaande reactie blijkt dat Touchdown niet meer bestaat.
Helaas moet ik zeggen.
Ik heb er met veel plezier, verschillende artikelen besteld, welke altijd vlot geleverd werden.
De omstandigheden van het beëindigen van zijn zakelijke activiteit weet ik niet.
Maar ik kijk wel heel tevreden terug op een betrouwbare leverancier.

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Ik onderschrijf de 2 voorgaande reacties. Altijd correct behandeld. Zeer plezierig om de bestelling in Amersfoort af te halen. Altijd vertrouwenwekkend. Jammer maar te respecteren. Succes met wat je verder gaat doen.
Henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Om eventuele discussie over galbakkerij en dergelijke te voorkomen, plus het feit dat deze shop niet meer bestaat, lijkt mij een slotje hier op z'n plaats.

Eventuele noodzakelijke communicatie kan altijd via pb worden afgehandeld.
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar