Nicole in Luxemburg (3 foto's toegevoegd)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

de tweede is mooi, mooi standpunt, alleen denk ik niet dat ik haar ribbenkast zo mooi vind, nu weet ik wel dat hoe minder vet tegenwoordig het mode beeld is, maar dat vind ik hier niet zo mooi.

De derde heeft het niet, eigenlijk is er weinig mis mee, maar doordat er een plant uit haar buik groeit doet die het helemala niet.
Canon 50D + 350D, Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM macro, Tamron 28-75 F2.8, Canon 50 F1.8 Sunpak flitser, 1 en 3 benen van Manfroto, en een flits set.
Gebruikers-avatar
Marius van Zanten
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 08:30
WoonplaatsCOLON Woerden
CONTACTCOLON

Oke is zie ze weer, dus kan ik er wat over vertellen. Ik vind het sfeervolle foto's vooral de laatste, wat een prachtige kleuren.
Het model staat weer prachtig in beeld en erg mooi uitgelicht.
De eerste foto vindt ik qua beeld ook erg mooi, vooral dat je langs het model naar de waterval kijkt.


gr. Marius
Fotograferen is schrijven met de kleuren van het licht // website: www.vanzantenphotography.nl is online!!!
Gebruikers-avatar
Greenmanalishi
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2006 08:26
WoonplaatsCOLON Delft

Wow, ik vind ze echt prachtig!!! Bekend plekje ook. Altijd lastig om hier geen andere mensen aan te treffen :)
Ik hou eigenlijk wel van de combinatie mooi model met mooie natuurlijke achtergrond. Het geeft wat meer sfeer. En mooi uitgelicht ook, mooie standpunten, dat de belichting een beetje nep zou zijn, vind ik echt geen probleem.
Navigator

Dank voor de reacties!

Peter
Gebruikers-avatar
Kruize
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 173
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2005 08:29
WoonplaatsCOLON Nieuw Roden
CONTACTCOLON

Mooie foto's.
Vooral foto 3
Prachtige omgeving

gr Jacob
Canon 40 D, Canon 350D , Canon EF 24-105mm f/4L IS USM ,Tamron 28-75 /2.8 , Tamron 18-200mm , Canon 50 mm /1.8 II , speedlite 430EX , filters , en een mooie tas
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar