Het kasteel Meiland

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Nobody
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 144
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 00:34
WoonplaatsCOLON Diepenbeek (België)

Foto 2 weet ik niet wat het voorsteld ? ik vond het wel mooi en heb het ook op foto gezet het stond ook aan het kasteel

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding
Groetjes
Jean

Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Gebruikers-avatar
Digi-Desmond
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2008 11:46
WoonplaatsCOLON Breda

Jammer dat het erg donker is. De kleuren spatten niet echt uit. Voor de rest een mooie locatie!
| Canon EOS 400D | EF-S 18-55 IS | EF-S 55-250mm IS | 50mm 1.8 | LowePro Cirrus 140 | FotoCube (L) |

[url=http://www.digi-desmond.nl/]Bezoek ook eens mijn website![/url]
Gebruikers-avatar
mcr77
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 273
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2008 16:40
WoonplaatsCOLON Den Haag

Als je bij een duur gebouw van die stukken staal ziet met rare vormen, dan mag je NOOIT vragen wat het voorstelt... ze noemen dat kunst. :lol: :lol: :lol:
EOS 50D | EOS 400D | sigma 17-70 F2.8-4.5 DC MACRO | Sigma 150-500 F5-6.3 APO DG OS HSM | Canon EF 70-210 f/4 | Statief Giottos 9251 | Monopod Manfrotto 679B | Tamrac Expedition 5X

"Some are wise and some otherwise"
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Foto 1
Leuk overzicht met een grote leegte ervoor. Ik dnek dat hier die leegte te veel is. Misschien had je iets op de voorgrod erbij kunnen plaatsen, zoals een struik, bankje, oid. Of je had kunnen kiezenom juist de leegte voor het kasteel te benadrukken door bijvoorbeeld meer groothoek te gebruiken en het kasteel meer naar de bovenrand te verplaatsen. Nu staat is voor mij de foto er net tussenin en daardoor net neit

De tweede foto segt me niet zoveel, het stuk staal, of kunst..., staat erop, maar niet door de drukke achtergrond blijf je daar ook naar kijken, misschien had je hier dit ding uit een lager standpunt kunnen fotograferen zodat je de rustigere luchtop de achtergrond had kunnen krijgen. Ook doordat het kasteel achter dat kunstwerk staat, is dit heel druk. Had die er meer naast gestaan had je denk ik, een rustigere foto gehad.
JosStover
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2008 14:42
CONTACTCOLON

Ik had iets meer belicht. Maar dit zal toch softwarematig ook wel aan te passen zijn. de foto's zijn aan de donkere kant.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar