philips extremelife+ 1+1 gratis

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
sieme
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2006 18:03
WoonplaatsCOLON Hoogwoud

hallo allemaal,

hopelijk staat het goed hier en weet ook niet of er een heel topic voor geopend moest worden maar wilde het toch even kwijt.

deze week bij alle Spar supermarkten philips extremelife+ 2 halen 1 betalen. ik gebruik de penlites altijd voor mn flitser en ben er zeer tevreden over. ze gaan veel langer mee dan de normale duracell.

hopelijk hebben jullie er wat aan.

prettig weekend allen.
40D+Grip kitlens, 50mm 1.8, canon 24-70 2.8 [color=#FF0000]L[/color], Speedlite 430 II, slingshot 300aw, manfrotto 055xprob+804rc
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Dat is altijd handig om te weten!! :wink:
... Spiegel-Werk ...
F_l_i_p_j_e
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2006 17:39
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard

Laat ik dan ook een tipje er bij plaatsen. Ik ben erg te spreken over de Craft batterijen bij de Aldi. Gaan ook veel langer mee dan Duracell en een stuk goedkoper!
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Zijn dit rechargers?

Het is zo woe zo bleangrijk om te weten wat voor soort batterijen beter performen bij verschillende doelen.

Zo zijn de zeer bekend staande en erg goed batterijen van Duracell erg goed in MP3 spelers en weer erg overdreven in afstandsbedieningen. Maar absoluut waardeloos voor flitsers. Dit zijn Lithium Ion batterijen.

Flitsers vragen vaak zeer korte enorm hoge piek spaningen. Derhalve zijn DE batterijen Nikkel Metaal Hibryde NiMh exemplaren en dus bijna 9 van de 10 keer een oplaadbaar exemplaar.

Ergo oplaadbare NiMh batterijen van 2200 MAmp of meer en gewonen Lithium Ion penlights alleen maar als last resort gebruiken. \het is maar een tipje.

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Uit een test van ik dacht Kassa of zo enige tijd geleden bleek dat de batterijen van de Aldi als beste uit de bus kwamen en die van het Kruidvat als tweede. Die konden ze in hun zak steken. Sinds die tijd gebruik ik die van de Aldi naar volle tevredenheid.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar