Mediamarkt

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

StefanAR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 12:14
WoonplaatsCOLON Utrecht

Gisteravond langs de Mediamarkt geweest. maar de aanbieding was al voorbij :? Er stond nog een halfvolle bak en de prijs was € 476 voor cashback.. Vandaag even kijken wat ze kosten bij Kamera Express en Foto Konijnberg en dan de afweging maken..

Het is wel zo dat Mediamarkt (relatief) dichtbij zit waar ik nu woon (Utrecht) en dat met garantie e.d. makkelijk langs kan rijden t.o.v. bovenstaande winkels..
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Radar schreefCOLONHet gros van het personeel wat bij de MM werkt zal inderdaad niet deelgenomen hebben, laat staan gewonnen hebben hebben aan de achmea kennis quis, om over 2 voor 12 en perseconde wijzer maar te zwijgen.
Dat geldt toch voor zeker 90% van de bevolking?
Snap niet waarom dit specifiek voor MM-medewerkers zou moeten gelden.

Ik sla in stilte een zilverenkruisje :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Dirk Hofstede
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 421
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2006 14:08

StefanAR schreefCOLONGisteravond langs de Mediamarkt geweest. maar de aanbieding was al voorbij :?
Op maandag begint de nieuwe week met nieuwe aanbiedingen. Volgens mij is de prijs voor de 400D kit bij Mediamarkt, ook nu de prijs €30 is gestegen, nog steeds de laagste...
[size=67]1D III | 5D II | 16-35mm f/2.8 II | 24-70mm f/2.8 | 70-200mm f/2.8 IS | 35mm f/1.4 | 50mm f/1.2 | 85mm f/1.2 II | 135mm f/2 | 300mm f2.8 IS | 1.4x | 580EX II 2x[/size]
StefanAR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 12:14
WoonplaatsCOLON Utrecht

Hier is hij dus € 90 gestegen :shock:

Prijs scheelt nu € 3 euro met zowel Foto Konijnenberg als Kamera Express :lol:
Gebruikers-avatar
Dirk Hofstede
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 421
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2006 14:08

StefanAR schreefCOLONGister zag ik namelijk de 400D + standaard 18-55 kitlens voor € 446 (na cashback € 386)!
StefanAR schreefCOLONGisteravond langs de Mediamarkt geweest. maar de aanbieding was al voorbij :? Er stond nog een halfvolle bak en de prijs was € 476 voor cashback..
van €446 voor cashback naar €476 voor cashback is toch echt €30...
[size=67]1D III | 5D II | 16-35mm f/2.8 II | 24-70mm f/2.8 | 70-200mm f/2.8 IS | 35mm f/1.4 | 50mm f/1.2 | 85mm f/1.2 II | 135mm f/2 | 300mm f2.8 IS | 1.4x | 580EX II 2x[/size]
StefanAR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 12:14
WoonplaatsCOLON Utrecht

Excuus het was € 476 na cashback :oops:
drevdijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2007 11:15

Acties kunnen idd per MM-vestiging verschillen. Vaak worden geretourneerde apparaten weer 'als nieuw' in het schap gezet. Ikzelf heb 2x een apparaat moeten terugbrengen omdat deze niet functioneerde en reeds door anderen gebruikt was. Koop dus bij MM dus alleen een apparaat als de verpakking niet geopend is geweest (vaak is dat wel te zien). De kennis is vaak minimaal; men praat vaak met de klant mee. Ik heb nu hele goede ervaringen met een fijne fotozaak in Zwolle (Keuzekamp), die qua prijzen niet onder doet in vergelijking met 'de grote jongens'. Tevens valt er ook nog wel wat te onderhandelen, én ik kom mijn oude camera daar inruilen!
Gebruikers-avatar
arend
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2005 20:47
WoonplaatsCOLON Middelburg
CONTACTCOLON

Dit heeft even niets met fotografie te maken, maar wel met de MM.

Een verzorgingshuis bij ons in Middelburg, waar mijn vrouw werkt heeft gister een telefoontje gepleegt met de MM, of zij een wat groter tv scherm bij hun konden huren, zodat er wat meer mensen van het EK konden genieten.
Na enig overleg bij de MM, staat er nu kosteloos een groot plasmascherm voor de duur van het EK.
Top toch :D
Ik maak geen perfecte Foto's, maar ik doe wel mijn best.
[color=red] Neem eens een kijkje op mijn Site
www.arendbevaart.nl [/color]
Gebruikers-avatar
Yellow
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2008 22:06
CONTACTCOLON

Een warme douche van TROS Radar zou ik zeggen ;)
www.team-design.nl
drevdijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2007 11:15

dat is dan wel weer heel netjes van de MM. Verder deden ze bij mij ook niet moeilijk toen ik twee keer een defect apparaat terug moest brengen. Kreeg gewoon mijn geld terug of een vervangend exemplaar.
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

arend schreefCOLONDit heeft even niets met fotografie te maken, maar wel met de MM.

Een verzorgingshuis bij ons in Middelburg, waar mijn vrouw werkt heeft gister een telefoontje gepleegt met de MM, of zij een wat groter tv scherm bij hun konden huren, zodat er wat meer mensen van het EK konden genieten.
Na enig overleg bij de MM, staat er nu kosteloos een groot plasmascherm voor de duur van het EK.
Top toch :D
Yip... helemaal top!

En over 3 weken staan hij gewoon weer in de winkel te koop als "gloed-nieuw".

Helemaal top dus. :twisted:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
StefanAR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 12:14
WoonplaatsCOLON Utrecht

Gisteren weer wezen kijken en de prijs was weer gedaald naar € 416 na cashback :roll:
StefanAR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 12:14
WoonplaatsCOLON Utrecht

Gisteren toch de 400D + 18-55 kit gekocht bij de mediamarkt, voor € 446 voor cashback (dus na cashback € 386) meteen verzekering meegenomen voor 3 jaar 8)
Gebruikers-avatar
Yellow
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2008 22:06
CONTACTCOLON

Heb je nog gebruik kunnen maken van de foto-feestweek die loopt van 16-21 juni?
www.team-design.nl
StefanAR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 12:14
WoonplaatsCOLON Utrecht

Yellow schreefCOLONHeb je nog gebruik kunnen maken van de foto-feestweek die loopt van 16-21 juni?
Deze actie was van de foto-feestweek 8)
Gebruikers-avatar
Clemens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2008 18:21
WoonplaatsCOLON Oisterwijk

Tip voor de eos 400d standaard kit aanbieding

Kost bij MM nu 446,- voor cashback

1. Neem de folder mee en ga naar bcc, de zelfde kit kost daar nu 559,-
2. Laat de folder zien en zij zullen ook voor de prijs van 446 verkopen (laagste prijs garantie)
3. Daarnaast krijg je nog een 25% van het verschil aan korting dus 25% van 113 euro dus 28,25 extra kortinh

In dit geval komt de standaar 400d met kitlens op 357,75 na cashback

Succes voor de andere kopers
Wat je niet ziet kun je niet vastleggen
EOS 400D | Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM | Tamron AF 70-300 LD 1:4-5.6 Macro (1:2) | Ace Close-Up set | Samsonite backpack | mijn volgende lens wordt een macro ongeveer 100mm
fluttertje
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2008 22:55
WoonplaatsCOLON Rijswijk ZH

Ik was gisteren even bij MM in rijswijk en daar hebben ze nu ook fotofeest, de 450D (incl kitlens) was nu 649. Is goedkoper als wat ik tot nu toe gezien heb.

Ik dacht trouwens dat de BCC geen laagste prijsgarantie geeft op aanbiedingen, of vergis ik me daarin?
Gebruikers-avatar
Clemens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2008 18:21
WoonplaatsCOLON Oisterwijk

fluttertje schreefCOLONIk was gisteren even bij MM in rijswijk en daar hebben ze nu ook fotofeest, de 450D (incl kitlens) was nu 649. Is goedkoper als wat ik tot nu toe gezien heb.

Ik dacht trouwens dat de BCC geen laagste prijsgarantie geeft op aanbiedingen, of vergis ik me daarin?
Je vergist ze, dat doen ze wel.

Voorwaarden zijn:
1. echte winkel
2. artikel op voorraad bij die winkel
3. in Nederland
Wat je niet ziet kun je niet vastleggen
EOS 400D | Canon EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM | Tamron AF 70-300 LD 1:4-5.6 Macro (1:2) | Ace Close-Up set | Samsonite backpack | mijn volgende lens wordt een macro ongeveer 100mm
Arjen M
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2004 14:12
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

StefanAR schreefCOLONGisteren toch de 400D + 18-55 kit gekocht bij de mediamarkt, voor € 446 voor cashback (dus na cashback € 386) meteen verzekering meegenomen voor 3 jaar 8)
Dat van die garantie is toch beetje zonde hoor..

Aangezien je wetelijk 2 jaar standaard garantie hebt (en ja Canon kan wel zeggen en in de voorwaarden zetten dat ze 1 jaar geven maar de NL wet gaat hier toch even overheen, geef het aan en Canon doet niet moeilijk) dus heb je een verzekering afgesloten voor 1 jaar.

Heb zelf ook in de branche gezeten en verzekeringen/garantie verkopen is puur inkomsten voor ze..
Canon 450D Kit 18-55 IS, 2GB + 2x 4GB sdhc Sandisk extreme III.
Tamron 28-300XR f/3,5-6,3, Canon 50mm 1.8, Grip, Canon Speedlite 430EX, Omnibounce en filter sets.
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Arjen M schreefCOLON Aangezien je wetelijk 2 jaar standaard garantie hebt (en ja Canon kan wel zeggen en in de voorwaarden zetten dat ze 1 jaar geven maar de NL wet gaat hier toch even overheen, geef het aan en Canon doet niet moeilijk) dus heb je een verzekering afgesloten voor 1 jaar.

Heb zelf ook in de branche gezeten en verzekeringen/garantie verkopen is puur inkomsten voor ze..
Het zijn zeker pure inkomsten voor hen, maar je stelling van 2 jaar klopt helaas niet in Nederland. Lees http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 672#595672 een geheel door.
Kijk dit is nu een onderschrift...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar