Kikkers!

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Afgelopen maandag met mijn vriend naar Ommen geweest, heerlijk weer, en de kikkers waren ook druk in de weer :D
Echt zo leuk.

Dit is wat ik heb kunnen maken, er zat helaas om elke vijver een gigantisch hek.

Deze lag lekker te zonnebaden..
1.Afbeelding

2.Afbeelding

3.Afbeelding
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Hallo Sabrina,

De eerste is een hele mooie foto een mooi rustig compo.
De tweede is iets teveel van bovenaf. Probeer op gelijke hoogte te komen. Dat houd dus in plat op je buik :lol:
De derde is iets teveel van boven maar samen met de waterleliebloem toch mooi.

Gr. Chris
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Sunnyboy schreefCOLONHallo Sabrina,

De eerste is een hele mooie foto een mooi rustig compo.
De tweede is iets teveel van bovenaf. Probeer op gelijke hoogte te komen. Dat houd dus in plat op je buik :lol:
De derde is iets teveel van boven maar samen met de waterleliebloem toch mooi.

Gr. Chris
Dankjewel voor je reactie Chris.
Ik was heel graag op mijn buik gaan liggen voor een mooie foto, alleen dat bedoelde ik dus met dat hek :wink: er zat een houten hek om de vijvers heen met prikkeldraad dus dat zat er helaas niet in :cry:
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Bij foto 1 vind ik de kikker er eigenlijk net iets te klein opstaan, wel een mooie rustige compo.
Bij #2 staat de kikker er goed scherp op, jammer van het beeld van bovenaf, maar zoals je al zei ging dat ff niet anders, de vele takjes oogt natuurlijk maar maakt de foto wel wat drukker.
Bij foto 3 heb ik het idee dat de lelie meer de aandacht trekt dan de kikker, terwijl die er het scherpst opstaat, zonder de bloem dus alleen de kikker met de bladeren was misschien mooier geweest, had denk ik ook meer rust aan de foto gegeven. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar