mmk schreef:Dat ben ik niet met je eens, regelmatig komen er commentaren voor in de trand van "dit is absoluut showcase waardig"
Marc
Ik ben het volledig met je eens dat er soms in de testcase foto's staan die absoluut naar de showcase mogen, maar dat is allemaal gebaseerd op meningen. Een foto is ook heel erg subjectief en heeft ontzettend veel kanten. Wat is dan de graadmeter voor toelating in de showcase? Bijvoorbeeld:
Goede belichting: CHECK
Niet veel ruis: CHECK
Compositie goed: CHECK
Scherpte goed: CHECK
Nabewerking goed gelukt: CHECK
Contrast goed : CHECK
"Hoppa, naar de showcase."
Ik denk dat het niet zo simpel is. Zeker niet omdat ik veel series voorbij zie komen, waarvan ik de helft showcase-waardig vind en de andere helft weer niet.
Mijn kijk erop? Laat het aan de moderators over om te beoordelen hoe of wat. Die kunnen dat toch veel beter dan ik. Maarja, ik stoor me er ook niet aan, dus dat maakt het makkelijker.
Verder vind ik het zelf ook niet leuk om en ander te melden dat zijn showcase naar de testcase moet worden verhuist, hoe goed onderbouwd dat dan ook is. Dus ook al vind ik dat, dan laat ik het maar zo. Ieder mens zit weer anders in elkaar op dit vlak denk ik.