Roestig bos, eerste post

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Hallo,

Hoewel ik al wel eens iets gepost heb in de W.I.P sectie, nu mijn eerste post hier. Voor een cursus had ik het gebouw op de achtergrond in het hoofd voor een monochroom opname, maar ik bleef in dit hek hangen. Bij het bewerken van de foto's kreeg associaties met boomstronken, vandaar de titel. Ik ben erg benieuwd naar jullie mening en opmerkingen.

Marc

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Leuk gewerkt met de scherptediepte !!
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
meindertvd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 182
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2007 14:48
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Ik vind het iets te vlak van compositie. Alle palen staan zo op een rijtje. Misschien was het mooier geweest het hek schuin van opzij te fotograferen, zodat de palen wat achter elkaar waren gekomen. Dan had je wat meer diepte gehad en was het waarschijnlijk een boeiendere foto geworden. Je doet dit al een beetje bij foto 3, maar dat mag nog best wat meer. Als je meer groothoek gebruikt worden de perspectieven ook wat extremer, dat zou hier best wel eens goed uit kunnen pakken (dus kleine brandpuntsafstand en dan dicht op het hek).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar