[Verzameltopic] LG Rally/Sprint 2007

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
premiumblue
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 769
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005 06:50
WoonplaatsCOLON Tijnje, Fryslân
CONTACTCOLON

Vandaag na enig zoekwerk rond Almere een kleine 300 plaatjes geschoten bij de LG Rallysprint. Onder schitterende weersomstandigheden was het genieten van de zon en het racegeweld.


Aangezien er meer mensen van het forum naar de Rally zijn (geweest), maak ik er direct maar een verzameltopic van.

Mijn bijdrage:
(Foto's zijn gemaakt met een (oude schuifzoom) Canon 80-210 met Tamron 2x converter)

1
Afbeelding

2
Afbeelding


3
Afbeelding


4
Afbeelding


5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

11
Afbeelding

12
Afbeelding
EOS 7D + grip, EOS 50D +grip ,Canon 70-200 F2.8L; Canon 100-400L, Canon 17-40 F4 L, Tamron 90mm 2.8 Macro, 2x Speedlite 430EX... en dat alles in een Vanguard Oregon 58 rugzak.
vonk179
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2007 22:22
WoonplaatsCOLON Hengelo

Hierbij een aantal foto's van mijn kant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle foto's zijn gemaakt met een canon 10D met 70-200 4.0 lens in manual programma.
Gebruikers-avatar
alfa145
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2005 17:44
WoonplaatsCOLON gouda
CONTACTCOLON

hier ook wat platen van mij

comentaar/kritiek is welkom


1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding



de rest van de foto,s komen vananvond nog op mijn site http://www.powerpics.nl


groeten laurens
www.airtoair.nl
Vykus
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2007 09:56
WoonplaatsCOLON Hollebeke

Tweede reeks foto's heel mooi, ik zie dat jullie toch over een heel mooi deelnemers veld beschikken in nederland telkens op de rally's, in Belgie is de rally er sterk op achteruit gegaan. Kan mij iemand eventueel ook een link geven waar ik de kalender met alles nationale als regionale rally's in Nederland kan terug vinden.
Robbert1978
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 450
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 07:44
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Ook ik heb me vandaag uitgeleefd bij de LG Rally (met mn camera).

Wat vinden jullie ervan? Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik autosport fotografeerde. Bij de Renault Clio heb ik even geexpirimenteerd met een erg lage sluitertijd, 1/30e. Vind hem aardig gelukt, jammer dat de auto er niet helemaal opstaat en dat hij niet superscherp is, maargoed, voor een eerste keer.... Graag tips voor een volgende keer

1.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73425[/img]

2.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73426[/img]

3.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73428[/img]

4.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73429[/img]
Canon EOS-7D, Canon 17-55 F2,8 IS, Canon 70-200 F2.8 IS, Canon 1.4x Extender. Canon Speedlite 580EXII, Canon 100mm 2.8 macro
Gebruikers-avatar
RaymondP12
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 380
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 16:24
WoonplaatsCOLON Hoofddorp
CONTACTCOLON

Ook twee dagen in en rond Almere gestruind, hier een paar pics.

1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

5Afbeelding

6Afbeelding

7Afbeelding

8Afbeelding

Raymond.
Laatst gewijzigd door 1 op RaymondP12, in totaal 2 keer gewijzigd.
EOS 7DII/BG-E16 - EOS 7D/BG-E7 - Sigma 17-50 mm f/2.8 EX DC OS - EF 28-135 mm f/3.5-5.6 IS USM - EF 70-300 mm f/4.0-5.6 L USM - Metz 48 AF-1 - Omnibounce
KenVerburg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2006 12:17
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Vandaag ook wezen stofhappen met mijn Canon 30D, een kleine selectie:

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding

6)
Afbeelding

7)
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op KenVerburg, in totaal 2 keer gewijzigd.
Canon EOS 30D | Tokina 12-24mm | EF 50mm 1.8 | EF 28-135mm 3.5-5.6 IS USM | 80-200mm 2.8L
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Vykus schreefCOLONTweede reeks foto's heel mooi, ik zie dat jullie toch over een heel mooi deelnemers veld beschikken in nederland telkens op de rally's, in Belgie is de rally er sterk op achteruit gegaan. Kan mij iemand eventueel ook een link geven waar ik de kalender met alles nationale als regionale rally's in Nederland kan terug vinden.
www.rallysport.nl

Overigens op 27 (technische keuring en shakedown) en 28 april (rally) is de Rally van Hulst. Da's voor veel Belgen, en zeker die uit de Westhoek de dichtstbijzijnde. Hij valt alleen gedeeltelijk samen met de Wallonie in Belgie.

Prachtige landelijke proeven. Vooral de proef op het oude veerplein van Perkpolder (waar vroeger de veerboten aanlegden vanuit Kruiningen) is een aanrader.

Oh ja, ik ben net thuis en ga morgen mijn foto's pas uitzoeken (ongeveer 1200 van de sprint en een kleine 900 van de rally, dus ik ben morgen wel zoet). :roll:
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
Gebruikers-avatar
Red_Spike
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 555
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 19:37
WoonplaatsCOLON Naaldwijk
CONTACTCOLON

Hallo,

Ik vind de foto's erg netjes, ik ben zelf ook geweest en heb uiteraard ook foto's gemaakt. Ik zit nu in de toetsweek, dus als ik af en toe pauze houd zal ik een aantal foto's bewerken en hier plaatsen.

Heb nu alweer zin in de volgende rally/ De rally van Hulst, daar wil ik ook graag heen.

Groeten en misschien tot ziens alngs de rally paden.

Alexander
www.rally-web.nl www.avoorberg.nl
Yumo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 16:28
WoonplaatsCOLON Heerhugowaard

Hier de fotos van mijn kant, was mijn eerste rally en hoop hier een hoop van te leren !

mvg Sander

1.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73522[/img]


2.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73523[/img]


3.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73526[/img]


4.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73525[/img]


5.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73524[/img]



Dit zijn niet echt showcase fotos (flare) maar laat gewoon zien hoe hard zon auto terecht komt:


6.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73527[/img]


7.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=73528[/img]
Had mij 10 jaar geleden gezegd dat we fotos zouden maken met een luciferdoosje, en ik had je voor gek verklaard......
Tom_Almere
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 835
GeregistreerdCOLON 24 Jan 2005 23:31
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Dit weekend ook maar eens de rally in Almere gaan fotograferen.
Was de voor mij de eerste keer sportfotografie, maar het is me prima bevallen.
Hierbij vast een paar foto's van zaterdag

01:Afbeelding

02:Afbeelding

03:Afbeelding

04:Afbeelding

05:Afbeelding

06:Afbeelding

07:Afbeelding

08:Afbeelding

09:Afbeelding

10:Afbeelding

ik ben benieuwd naar het kommentaar van de kenners.
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Nou Tom,
Ik zal me dan maar als 'kenner' opwerpen. Er is helemaal niks mis met de foto's. Ik zou bijna zeggen: dat heb je vaker gedaan.

Je tweede foto vindt ik een beetje rommelig vooral door de fotograaf in de voorgrond. De derde heb ik nagenoeg het zelfde. Die kun je alleen gemaakt hebben als je voor het lint hebt gestaan. Is dit de eerste passage op Almere Poort? Indien ja hebben we vlak bij elkaar gestaan.

Ik ben inmiddels ook door de foto's van mezelf heen. Een kleine greep:

1.Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4.Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
jvc
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2006 09:19
WoonplaatsCOLON Huizen

Dan zal ik ook maar een plaatsen

Afbeelding

Zal er nog wel even wat in een album plaatsen
Canon 30D, 15-38 Sigma, 35-80 Canon, 70-300 Sigma, Metz 48 AF-1
jvc
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2006 09:19
WoonplaatsCOLON Huizen

http://www.mijnalbum.nl/Album=HI7EH6VB

Hier staat mijn compilatie van het hele weekend
Canon 30D, 15-38 Sigma, 35-80 Canon, 70-300 Sigma, Metz 48 AF-1
Gebruikers-avatar
Capelle 1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1562
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 18:19
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

Wat een suf topic. Vrijwel iedereen dumpt alleen maar zijn eigen foto's en geeft geen commentaar op andere foto's. Sommigen hebben zelfs de moed om commentaar te vragen, maar reacties op het werk van anderen ho maar.
Lijkt mij niet de bedoeling van een verzameltopic. :x
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Capelle 1 schreefCOLONWat een suf topic. Vrijwel iedereen dumpt alleen maar zijn eigen foto's en geeft geen commentaar op andere foto's. Sommigen hebben zelfs de moed om commentaar te vragen, maar reacties op het werk van anderen ho maar.
Lijkt mij niet de bedoeling van een verzameltopic. :x
En gebeurt dat wel in je eigen voetbaltopic dan? Ik heb even gekeken, maar de conclusie moet luiden dat men ook daar niet verder komt dan de kreet: "mooie actieplaten"

Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met je openingszin Capelle1:
Op de een of andere manier lukt het maar niet om voetbal op dit forum populair te krijgen. Misschien lukt het met een verzameltopic.
Dat geld ook voor autosport op dit forum. Helaas :?

Ik denk namelijk dat een verzameltopic alleen gericht is op het laten zien van je foto's. Niet om er uitgebreid commentaar op te geven. Dan moet je in mijn ogen een apart topic openen.

Maar dit is maar een losse gedachte van mij hoor. Vat het niet op als een persoonlijke aanval.
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Autosport op het forum. Ja, dat zou lekker zijn.
Ben ook lid van het Frits van Eldikforum, maar dat is al maanden, zoniet richting een jaar, zo dood als een pier. Dat was wel een forum waar 90% over autosport ging.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Capelle 1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1562
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 18:19
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

@HeinA: Ik heb geen eigen voetbaltopic, dat ben ik alleen maar gestart.
En men zegt in dat topic inieder geval wat over de platen van een ander, veel meer dan jij suggereert en in ieder geval ontzettend veel meer dan in dit topic. Verder vind ik dat je een vreemde manier van redeneren hebt. Ik vertel wat er volgens mij mis is met dit topic en geef aan waarom. Jij bestrijdt dat door te zeggen dat jij vindt dat men in het voetbaltopic weinig aan een ander meegeeft. Wat heeft dat er mee te maken? (Antwoord: niets. Je argumenteert verkeerd.)

En een verzameltopic is wel degelijk een showcase, dus het is wel degelijk de bedoeling om commentaar te geven.

Maar dit is allemaal wel off topic :D
jvc
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2006 09:19
WoonplaatsCOLON Huizen

Capelle 1 schreefCOLON@HeinA: Ik heb geen eigen voetbaltopic, dat ben ik alleen maar gestart.
En men zegt in dat topic inieder geval wat over de platen van een ander, veel meer dan jij suggereert en in ieder geval ontzettend veel meer dan in dit topic. Verder vind ik dat je een vreemde manier van redeneren hebt. Ik vertel wat er volgens mij mis is met dit topic en geef aan waarom. Jij bestrijdt dat door te zeggen dat jij vindt dat men in het voetbaltopic weinig aan een ander meegeeft. Wat heeft dat er mee te maken? (Antwoord: niets. Je argumenteert verkeerd.)

En een verzameltopic is wel degelijk een showcase, dus het is wel degelijk de bedoeling om commentaar te geven.

Maar dit is allemaal wel off topic :D
Doe dan maar wat op en aanmerkingen, via mijnalbum wordt wel de kwaliteit wat minder trouwens. Foto's zijn niet bewerkt.
Canon 30D, 15-38 Sigma, 35-80 Canon, 70-300 Sigma, Metz 48 AF-1
HeinA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 361
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2004 23:18
WoonplaatsCOLON Elst (gld)
CONTACTCOLON

Capelle 1 schreefCOLON@HeinA: Ik heb geen eigen voetbaltopic, dat ben ik alleen maar gestart.
En men zegt in dat topic inieder geval wat over de platen van een ander, veel meer dan jij suggereert en in ieder geval ontzettend veel meer dan in dit topic. Verder vind ik dat je een vreemde manier van redeneren hebt. Ik vertel wat er volgens mij mis is met dit topic en geef aan waarom. Jij bestrijdt dat door te zeggen dat jij vindt dat men in het voetbaltopic weinig aan een ander meegeeft. Wat heeft dat er mee te maken? (Antwoord: niets. Je argumenteert verkeerd.)

En een verzameltopic is wel degelijk een showcase, dus het is wel degelijk de bedoeling om commentaar te geven.

Maar dit is allemaal wel off topic :D
Heel ff offtopic dan: je hebt de kern van mijn betoog gemist. Dat wil ik je best een keer uitleggen, maar dan buiten het forum om.
just do it ....
[size=75] Steeds meer kastjes en glaswerk [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar