D70 !!!

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
John Telleman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 23 Nov 2004 07:21
WoonplaatsCOLON Oostzaan

Hallo,

Mijn collega heeft een D70 gekocht.
Weet iemand of er voor digitale nikons ook een forum als EOS digitaal bestaat?

Groeten, John.
CANON EOS 40D / CANON EOS 24-104 L / Tamron AF17-50mm F/2.8 XR Di. / Sigma 10-20mm / Canon speedlite 430EX.
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Hij zou natuurlijk altijd naar www.dutchphotozone.nl kunnen gaan. Dat gaat over meerder camera's. Maar even aan meneer Google vragen zou ik zeggen.
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Nikon is DE concurrent voor Canon, dus vragen over Nikon worden gelijk doorverwezen naar www.google.com 8) :wink:
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

BasZ schreefCOLONNikon is DE concurrent voor Canon, dus vragen over Nikon worden gelijk doorverwezen naar www.google.com 8) :wink:
Wij als Canon gebruikers staan toch boven kinderlijk gedrag dat je van een Nikonner zou verwachten. Dus wij kunnen wel netjes de vraag beantwoorde.
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

K.G.H.W. schreefCOLON
BasZ schreefCOLONNikon is DE concurrent voor Canon, dus vragen over Nikon worden gelijk doorverwezen naar www.google.com 8) :wink:
Wij als Canon gebruikers staan toch boven kinderlijk gedrag dat je van een Nikonner zou verwachten. Dus wij kunnen wel netjes de vraag beantwoorde.
Das ook weer waar :)

OK, bij deze enkele D70-links:
* http://www.nikonians.org/cgi-bin/dcforu ... =DCConfID3
* http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1034
* http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... s/943929/0

beetje algemene link:
* http://www.compumess.nl/d70/

en zo zijn er denk ik wel meer...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
motordigitaal
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 2672
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 06:25
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Op http://dc.netadmin.be/ zitten ook veel van de Nikon figuren.

PS, is een algemeen fotodigitaal forum en erg goed.
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

www.digireflex.nl

zitten D70gers en EOS..Ders

Nog niet zo oud denk ik want er is nog niet veel gepost.

Ik vind dit forum leuker dus adviseer je collega de D70 in te ruilen voor een 300D :wink:
JackRabbit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2004 12:24
WoonplaatsCOLON Den Haag

Ik heb niets tegen Nikon, ik denk ook dat het een stukje emotionele waarde is wat je aan het merk hecht. Als je al Canon lenzen hebt zal je niet snel overstappen naar een Nikon en andersom ook niet. Op dit moment loopt Canon een stapje voor bij de consument in de prijsklasse van de 300D en 20D.
Zelf denk ik dat het goed samen gaat, tenslotte hebben we dezelfde hobby en dat is fotografie :lol:
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Je kan ook op www.fotokennis.nl kijken...dat is een goed forum, vergelijkbaar met deze, maar dan voor fotografie in het algemeen...

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

bmvduin schreefCOLONJe kan ook op www.fotokennis.nl kijken...dat is een goed forum, vergelijkbaar met deze, maar dan voor fotografie in het algemeen...

Bob
Die kende ik zelf nog niet... Op het eerste gezicht ziet het er wel aardig uit...
Maar ja niks overtreft natuurlijk dit forum ;) 8)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLON
bmvduin schreefCOLONJe kan ook op www.fotokennis.nl kijken...dat is een goed forum, vergelijkbaar met deze, maar dan voor fotografie in het algemeen...

Bob
Die kende ik zelf nog niet... Op het eerste gezicht ziet het er wel aardig uit...
Maar ja niks overtreft natuurlijk dit forum ;) 8)
Dit blijft natuurlijk HET forum!!!!!!
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gaspath
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2005 18:00

BasZ schreefCOLONNikon is DE concurrent voor Canon, dus vragen over Nikon worden gelijk doorverwezen naar www.google.com 8) :wink:
Bedankt voor de tips digitale collega's !
Ik ben degene die "collega" wordt bedoeld die een D70 heeft aangeschaft.
Ik ga er mee aan de slag met jullie info, maar ik moet toegeven dat de 300D niet slecht is hoor :wink:
Ik heb gekeken naar de verschillen tussen de 300D & de D70, de prijs is gunstiger voor de 300D maarja ik had al goeie nikon lenzen dus de keuze was al snel gemaakt......eens een nikon altijd........ :wink:
Er is weinig over de D70 te vinden op/bij google wat "bruikbaar" is voor mijn probleem, lenzen hiaat tussen analoog en digitaal.
Vandaar de vraag van mijn collega, bedankt John!!!!!

..........en allen die hebben geholpen aan de tips.

Etienne
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Nou veel plezier met je D70 en dat je maar veel mooie foto's mag maken. En als ik veel Nikon lenzen had had ik ook het zelfde gedaan. Maar ja dat heb ik niet en dan ga je toch voor de prijs.
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar