Speciale uitgave

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ballala
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2006 21:35

National Geographic heeft een gids voor de moderne fotograaf uitgegeven. Een prachtblad met hele mooie foto's en tips van topfotografen. Niet alleen leerzaam, maar ook geweldig om te bekijken. Het is wel even een uitgave (vond ik tenminste), want het blad kost € 9,95. Maar ik vind dat het zeker waard.
Als je iets wilt vinden, zoek er dan niet naar.
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Klopt, mooi blad. Vond een tientje ook wel wat geld voor een blad maar het is zeker de moeite waard.
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
marcvig
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 347
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2005 21:58
WoonplaatsCOLON amsterdam

post eens wat...
:wink:
gr marc
Omne Trinium Perfectum
Gebruikers-avatar
Roth-Mastwq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1854
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2005 17:59
WoonplaatsCOLON Emmer-Compascuum

[url=http://www.300d.nl/forum/album_personal.php?user_id=2924][size=84][color=blue][b]Roth-Mastwq[/b][/color][/size][/url]

Spul [img]http://i18.photobucket.com/albums/b139/Roth-Mastwq/9206180604026209d38285.gif[/img]

[size=75][b][color=red][i]"Wat voor camera is dat? Een Canon? Ik dacht dat jij met Nikon schoot! [/i]En wat voor lenzen gaan daar dan op?"[/color][/b][/size]
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

Roth-Mastwq schreefCOLONIs het deze? -> Succesvol digitaal fotograferen
Yep
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
Roth-Mastwq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1854
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2005 17:59
WoonplaatsCOLON Emmer-Compascuum

Ik zal eens gaan kijken.
[url=http://www.300d.nl/forum/album_personal.php?user_id=2924][size=84][color=blue][b]Roth-Mastwq[/b][/color][/size][/url]

Spul [img]http://i18.photobucket.com/albums/b139/Roth-Mastwq/9206180604026209d38285.gif[/img]

[size=75][b][color=red][i]"Wat voor camera is dat? Een Canon? Ik dacht dat jij met Nikon schoot! [/i]En wat voor lenzen gaan daar dan op?"[/color][/b][/size]
Gebruikers-avatar
Ballala
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2006 21:35

Doen, hoor! Echt een aanrader! Ik blijf er in bladeren en lezen en kijken... Leuk dat de link er nu ook bij staat.
Als je iets wilt vinden, zoek er dan niet naar.
The Beginner
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2005 07:17

Ondanks alle positieve berichten hier wil ik toch een negatief punt aangeven.

De enige reden dat ik geen spijt heb van mijn aanschaf is dat er wel hele mooie foto's in staan.

Het grote nadeel is dat er niets nieuws in staat voor mensen die al een tijdje digitaal fotograferen.
Canon 5D, 24-70mm ( f2,8 ), 70-200mm ( f2,8 ) en 100mm ( f2,8 ) macro, 580 ex flitser, Lowe Pro dry-zone, B&W uv filters, 4GB sandisk extreme III, Manfrotto 055MF4 met de 488RC4 balhead.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

The Beginner schreefCOLONOndanks alle positieve berichten hier wil ik toch een negatief punt aangeven.
De enige reden dat ik geen spijt heb van mijn aanschaf is dat er wel hele mooie foto's in staan.
Het grote nadeel is dat er niets nieuws in staat voor mensen die al een tijdje digitaal fotograferen.
Sluit ik me bij aan.
Ik kocht de engelstalige versie en heb niets nieuws gelezen.
Denk toch dat het voor een breed amerikaans publiek geschreven is.
Wel prachtig drukwerk!

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

The Beginner schreefCOLONOndanks alle positieve berichten hier wil ik toch een negatief punt aangeven.

De enige reden dat ik geen spijt heb van mijn aanschaf is dat er wel hele mooie foto's in staan.

Het grote nadeel is dat er niets nieuws in staat voor mensen die al een tijdje digitaal fotograferen.
Ik vind sowieso eigenlijk geen bladen meer waar iets nieuws in staat. In deze editie staan mooie platen en de instellingen staan erbij. Da's leerzaam eventueel.
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
fluppie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 797
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2005 11:35

Roth-Mastwq schreefCOLONIs het deze? -> Succesvol digitaal fotograferen
Vind die advertentie wel lachen
Je neemt gelijk die rugzak bloeddrukmeter en je komt terug als een king :lol:
Canon 1D en een zwart ding met de naam 1D markII en nog een heleboel meer
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar