Audi 100, het meest technische innovatieve model van de afgelopen jaren; een kampioen van de wereld in een wind tunnel; de eerste volledig gegalvaniseerd midden-klasse sedan met permanente vierwielaandrijving quattro en eerst diesel directe injectie TDI. Een echte Vorsprung durch Technik.
1.
Von Null auf 100 by Andrejs Guscins, on Flickr
2.
Audi 100 LS (1972) by Andrejs Guscins, on Flickr
3.
Von Null auf 100 by Andrejs Guscins, on Flickr
4.
Historical lines of Audi 100 by Andrejs Guscins, on Flickr
5.
Audi 100 (C4) 2,8 E (1992) by Andrejs Guscins, on Flickr
6.
Audi Forschungsauto (Research vehicle) (1981) by Andrejs Guscins, on Flickr
7.
Von Null auf 100 by Andrejs Guscins, on Flickr
8.
Audi 100 C1 Elektro (1976) by Andrejs Guscins, on Flickr
9.
Audi 100 C1 Elektro (1976) by Andrejs Guscins, on Flickr
10.
Von Null auf 100 by Andrejs Guscins, on Flickr
11.
Audi 100 LS (1972) by Andrejs Guscins, on Flickr
12.
Audi 100 LS Cabriolet (1969) & Audi 100 Coupé S (1973) by Andrejs Guscins, on Flickr
13.
Audi 100 Avant GLS (C2) (1978) by Andrejs Guscins, on Flickr
14.
Audi 100 C3 Avant quattro “Audi Duo I” (1989) by Andrejs Guscins, on Flickr
15.
Von Null auf 100 by Andrejs Guscins, on Flickr
Kritiek, commentaar en tips zijn welcome
Von Null auf 100
ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators
Tja...Audi....mijn favoriet, leuke serie
Foto 10 spreekt mij toch het meeste aan, ondanks dat er weinig van de auto te zien is.
Stefan
Foto 10 spreekt mij toch het meeste aan, ondanks dat er weinig van de auto te zien is.
Stefan