Schitterende fotoexpositie Wim Wenders in Dusseldorf

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Afgelopen maandag ben ik met mijn vrouw naar Dusseldorf gegaan om daar de expositie 4 real and true 2 te bekijken van de deuitse fotograaf Wim Wenders.
Ik was nog nooit eerder op een expositie geweest van een andere fotograaf maar dit zette mij wel enorm aan het denken en was voor mij een mooie eye opener daar dit een hele andere blik op fotografie bracht voor mij. Meer malen heb ik met enorme bewondering gekeken naar gigantisch mooie foto's van landschappen, cityscapes en verlaten gebieden.
Radioactieve straling kan je daar bekijken, alsmede verlaten steden, vergeten gebieden en complete destructie.

Ja destructie. Er was 1 kamer met maar drie grote foto's. En dan praat ik over meerdere vierkante meters aan foto. En hoe langer ik er naar keek, hoe beroerder ik me voelde tot het moment dat er tranen over m'n wangen liepen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een paar foto's en het duurde even voor ik weer op adem was. Ik heb m'n toevlucht gezocht in een schitterdende foto van het stroomgebied van de Elbe. Even tot rust komen.

Hierna zijn we door het park naar de Altstad gelopen en hebben we heerlijk gegeten.

Wat een foto's, echt schitterend.

Ik kan het iedereen aanraden, en voor een paar euro heb je de audioguide. Veel informatie en achtergrondverhalen van het hoe en waarom en het ontstaan van diverse foto's.
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Dank voor de tip!
aanvullend de expo loopt tot 30th of August 2015
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Flevospotter schreefCOLONJa destructie. Er was 1 kamer met maar drie grote foto's. En dan praat ik over meerdere vierkante meters aan foto. En hoe langer ik er naar keek, hoe beroerder ik me voelde tot het moment dat er tranen over m'n wangen liepen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt met een paar foto's en het duurde even voor ik weer op adem was. Ik heb m'n toevlucht gezocht in een schitterdende foto van het stroomgebied van de Elbe. Even tot rust komen.
Als een foto dít met je doet, heb je echt iets waanzinnig goed gedaan!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Flevospotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 27 Mei 2013 19:01
WoonplaatsCOLON Almere-Stad
CONTACTCOLON

Absoluut, en ik kan iedereen het uitstapje aanraden. In de ochtend de expositie en in de middag de stad in die voor ons verraste van gezelligheid.
Regelmatig op het juiste spoor...
EOS 6D: Tamron 24-70 f2.8 . Canon 70-200 f2.8L IS II USM . Canon 50mm f1.8 . Samyang 14mm f2.8 . Tamron 150-600 (BigRon)
EOS M3: 22mm f2
flickr
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik ben er vrijdag geweest..
helemaal mijn ding! Het desolate en de composities wat deze meneer heeft gebruikt.. prachtig!
Het was dat ik vanaf woensdag in dusseldorf paar dagen weg was en ik donderdag heel even internet had gebruikt en dit topic titel tegen kwam..
hierbij dus mijn dank! ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar