Nina en Chris + update foto 4 erbij.

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
focused
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2005 09:40
WoonplaatsCOLON zwolle
CONTACTCOLON

Marian,

Dan is je doel toch bereikt alleen gaat het mij te ver om daarvoor kinderen te gebruiken, vooral de laatste foto (4) kreeg ik rillingen ervan . De verf is net bloed wat onder haar kin weg druipt alsof daar een enorme wond zit.

Om dan toch je fotos te beoordelen en geen overall meing te geven bijdeze.

Foto1 , staring creepy doll , ogen erop zijn die van het meisje op foto(2) op jongere leeftijd ?
Foto2 , heeft het meisje syndroom van down? (serieuze vraag) en door de andere oog erop te plakken zou je de illusie kunnen wekken dat zij er liever anders eruit ziet dan nu m.a.w. ze is ontevreden over haar uiterlijk. Ruimte erboven is super, blauwe achtergrond ook.
Foto3 , geen mening over eigenlijk ja misschien iets te geforceerde foto waarbij je dus geen beeld van krijgt er iets bij te bedenken.
Foto4 , zie opening reply.

Maar goed wat weet ik er nou van , ik maak momenteel alleen nog maar sportfotos en opdrachten voor bedrijven en geen artistieke fotos zoals jij dat doet. :wink:
Canon 1D MK3 , 7D mkII , Samsung NX300 -
Canon 70-200 F2.8 L - Sigma 24-105 F4 ART - Sigma 50 F2.8 Macro
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Dank je Focused..
foto 1. klopt ik heb van de moeder een babyfoto toegestuurd gekregen en deze idd gebruikt bij de pop.
foto 2. ja het meisje heeft syndroom dan down, maar haar broer is haar grote held. Beiden zien zij de zelfde dingen, maken de zelfde dingen mee, maar zien het op een andere manier....
foto 3. is een gevoelsfoto idd, je voelt het of niet..snap ik goed.
foto 4. ze heeft een hartoperatie gehad......en ik heb dit op deze manier willen schieten. Maar alles in overleg met ouders want idd niet iedereen wil zo'n foto van zijn/haar kind, deze moeder wel.


En ik snap je goed...het is je smaak of niet hoor:) ik wou dat ik in opdracht kon schieten dat is juist wat ik niet kan!
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
Gebruikers-avatar
Marian Korte
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2014 17:05
CONTACTCOLON

Even voor de duidelijkheid...ik heb met deze 4 foto's voor mij persoonlijk geen grens overschreden. En ...de opmerking om daarvoor kinderen te gebruiken vind ik dan ook niet op zijn plaats. De foto's waar ik grenzen heb opgezocht zijn geschoten met volwassenen.....
Have fun in life :)
www.mariankorte.nl
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Ik zie hier nergens een grens die overschreden is?
Ik probeer mij te verplaatsen in mijn moeder zijn, en ik zou geen problemen hebben met foto's van mijn kind op deze wijze.

De update vind ik mooi, het is meteen duidelijk imo wat ermee word bedoelt.
Maar mijn favoriet blijft 3 ;)
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Kort maar krachtig: te gek! Lekker controversieel.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik hou ervan!
Vanaf dag 1 heb ik bewondering voor jou werk en ben je denk ik een inspiratiebron voor vele...ga vooral door! :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Ze zijn geweldig!! Je loopt jouw foto's niet zo maar voorbij.
Zelfs al zou je er niet van houden, dan nog blijven ze hangen en zetten ze je aan het denken en daar gaat het toch om.
Voor mij heb je geen grenzen overschreden.
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar