Jeanine

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Zo af en toe zwerf ik eens over dit leuke forum kijken of er nog wat gave beelden en inspirerende beelden worden geplaatst.
Vanavond kwam ik een topic strobist tegen.
Dit triggerde mij om zelf ook wat te posten.


Afgelopen zondag een super leuke creatieve shoot gehad met Jeanine
Jeanine is haute couture ontwerpster in opleiding en heeft mij benaderd om haar creaties in beeld te brengen.
Deze shoot was een test shoot Puur om te zien of we een goed team kunnen vormen.

Naast Jeanine hebben wij ook een ander nieuw gezicht uitgenodigd voor toekomst projecten
Linda

Het team bestond uit:
Model: Jeanine Bonekamp
make-up: Linda van Zeist
Fotografie: ik :-)

Een aantal shots die mij meteen opvielen.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Stijlvolle platen hoor! Het fashion genre is iets waar ik eigenlijk helemaal niets over durf te zeggen :)

Foto 2 spreekt mij het meeste aan, en foto 3 lijkt wel wat onscherp (misschien iets te maken met het exporteren)?
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Als volslagen leek in dit genre vind ik bij nr 1 de bloemen en open deur erg afleiden. Nr 2 vind ik de uitstraling van het model leuk, maar het 'zwarte gat' erachter minder. Nr 3 spreekt me niet aan door de belichting.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar