Résidence le Bollongier

Urban exploring in al zijn facetten

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Een verlaten villa ergens in Belgie.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

Ja, hier had ik al eerder op gereageerd, net als enkele andere forumleden. Iemand gaf aan dat er teveel symmetrie in zou zitten; eenzijdig..

De veelheid van symmetrie stoort mij allerminst; het is een mooie en consistente serie, met een passende bewerking.
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Dank je Jaap.
Door wat foutjes op het forum was dit topic verdwenen. Vandaar dat ik deze even opnieuw had geplaatst
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

marcelwoudstra schreefCOLONDank je Jaap.
Door wat foutjes op het forum was dit topic verdwenen. Vandaar dat ik deze even opnieuw had geplaatst
Ja, fijn. Zeer de moeite waard om 'm (weer) te laten zien!
Groeten, Jaap
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Ook ik vind de symmetrie erg goed passen in deze reeks.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Brengt je wel in verwarring die verdwenen topic's. Ik zie de foto's en denk hier had ik toch op geregeerd :D

Maar goed nieuwe poging

Mooie foto's alleen werd mijn aandacht erg getrokken door de lichte ramen. Dat maakt voor mij dan ook dat ik de laatste gelijk ook de beste vind. Mooie symetrie en mooi licht.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Paulmedusa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2009 10:02
WoonplaatsCOLON Zutphen

Ik vind het een mooie serie, met als thema misschien symmetrie. Mooi werk zeg, mooie villa.
P :D
70D
Gebruikers-avatar
anita2000
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 400
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2013 12:29
WoonplaatsCOLON Valkenburg, Zuid Limburg
CONTACTCOLON

Mooie locatie en prachtige gang/trap welke je aangenaam, symmetrisch en met een mooie toning in beeld hebt gebracht.
Wat het wel bij me oproept is de vraag of er nog meer te zien is of dat het verder een lege doos is?

Gr Anita
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Een mooie serie. Jammer dat het er zo verlaten bij staat. Als ik het geld had, zou ik het in de oude staat renoveren.

Naar mijn smaak mochten de foto's nog meer symmetrisch zijn. Nu ben ik geneigd om te zoeken naar de verschillen in links en rechts. Misschien een tip: wanneer je een symmetrische foto maakt, zoek dan zo nauwkeurig mogelijk het midden op. Maak dan meerdere foto's van wat ongeveer het gevoelsmatige midden is. Op je schermpje kan je moeilijk exact het midden vinden. Wanneer je later thuis op een groter scherm ziet dat je foto niet helemaan in het midden staat, heb je mog foto's van een stukje er naast.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
marcelwoudstra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 257
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2011 18:05

Bedankt voor de reacties.
@Steven ik snap je opmerking niet. Ze zijn symmetrisch?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar