Wendy @ Castlefest 2014

Voor strobist en alle portretten die je buiten of op een andere locatie hebt gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hallo,

Afgelopen zondag naar het evenement Castlefest geweest (overigens, veel andere Eos gebruikers daar gezien, maar nog geen posts van hen met fotos op dit forum?). Wendy and me hadden afgesproken daar een minishoot te doen. Daarvan hierbij enige resultaatjes. Er is met zonlicht en hier en daar een kleine invulflits van mijn 430EXII (los van de camera) gewerkt.

1. 1/1600 s at f/3.5, Iso 100
Afbeelding

2. 1/1250 s at f/3.5, Iso 100
Afbeelding

3. 1/200 at f/10, Iso 100 (niet gezien, bij het maken van de foto, dat het diafragma op f/10 stond, maar desalniettemin tevreden over het beeld)
Afbeelding

4. 1/200 at f/9, Iso 100 (niet gezien, bij het maken van de foto, dat het diafragma op f/9 stond, maar desalniettemin tevreden over het beeld)
Afbeelding

5. 1/200 at f/9, Iso 100 (niet gezien, bij het maken van de foto, dat het diafragma op f/9 stond, maar desalniettemin tevreden over het beeld)
Afbeelding

6. 1/125 at f/3,5 Iso 100
Afbeelding

Bedankt voor het kijken en het evt. comment!

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
FotoIwan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 201
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2014 23:20
WoonplaatsCOLON Noord Holland.
CONTACTCOLON

Uit deze serie zijn foto 2 en 4 mijn favoriet, lijkt mij erg gaaf om te fotograferen op dat soort festivals.
Knap gedaan hoor !
“A photograph is a moral decision taken in one eighth of a second. ”

Mijn website
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar