FotoSociëteitPlus

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY

Wie wil deelnemen aan FotoSociëteit60Plus

Ja, ik wil
8
19%
Nee, ik heb geen belangstelling
6
14%
Misschien, ik denk er nog over na
5
12%
Jammer, ik ben nog geen 60 en/of niet gepensioneerd
24
56%
 
Aantal stemmenCOLON 43
Anoniem 3

Omdat ikzelf een gruwelijke hekel heb aan foto's van een herkenbare mezelf, maar deze 'men and women at work', maar dan anders.

1.

45971

2.

45969

3.

45970

Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Leuke en mooie foto,s
Anoniem 4

Gabriël, ik was op exact dezelfde plaats, maar dan in 1618.

45975

Inderdaad, het was een ontzettend gezellige dag. Gelukkig hebben we tijdens de wandeling maar weinig hinder gehad van slecht weer. Een druppel hier en daar.
Het begon pas goed, toen we met een laatste drankje aan het afscheid begonnen.
Op weg naar auto/trein was de paraplu noodzakelijk. Mijn terugrit ging met horten (langzaamrijdend) en stoten (stilstaan). Ik heb er meer dan twee uur over gedaan.

Het genootschap heeft zich definitief opgericht onder de naam: Orde van de Gulden Snede.
Als zelfbenoemde Grootmeester heb ik mij het Grootkruis toegekend.
De orde heeft een oligarchische structuur. Aan de 4 andere leden is het Commandeurschap toegekend met de daarbij behorende kruizen. De vrouw van Gabriël die ook aanwezig was, is gevraagd Beschermvrouwe van de Orde te worden. Nadat zij heeft toegestemd, heeft ook zij het Commandeurschap met de versierselen ontvangen.
Jan Boels is voor zijn niet aflatend enthousiasme, maar helaas verhinderd aanwezig te zijn, voorgedragen als Ridder Derde Klasse, waartoe hij zal worden geslagen op de eerstvolgende zitting.

De edelen hebben per PB de datum voor de volgende zitting ontvangen.
Aan Commandeur Marco is gevraagd op het Forum een besloten salon voor de Orde in te richten.
Anoniem 3

Ik heb toch wel wat moeite met zelfbenoemingen...
Napoleon was er een voorbeeld van en dat liep niet goed met hem af. Daarna zijn er nog diverse figuren in de geschiedenis geweest, tot een hedendaagse Kalief aan toe, die zichzelf verheven hebben boven het voetvolk.
Maar ik vind het prima als jij jezelf een groot kruis toewijst. Beetje afgezakte spijkerbroek leent zich daar uitstekend voor.
Mijn vrouw is meer benieuwd naar de versierselen dan naar de functie.
Met oligarchieën heb ik niet zoveel. Die zijn me eerlijk gezegd te Oranje. Doe mij maar een olijfboompje.

Over jouw schilderij: ze waren uiterst vriendelijk voor mensen uit 1618, die er net de pest in hadden...
Brell

Ik sluit mij aan voor een volgende keer, dan hoef ik nog maar 4 jaar te wachten voor dat ik bij de elitegroup behoor.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Commandeur in de orde van de Gulden Snede......
Ik vind het wel wat hebben :D

Het was inderdaad gezellig om elkaar weer eens real-life te ontmoeten, toch altijd leuker dan online
Ik moet nog wel al mijn foto's afwerken hoor. Ben dinsdag enthousiast begonnen, maar heb aan het einde toch maar besloten dat ik opnieuw moest beginnen. Het blijven foto's uit een Nikon, da's toch anders.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

fotojeroen schreefCOLONHet blijven foto's uit een Nikon, da's toch anders.
Zelfs de foto's ván een Nikon en diens gebruiker willen niet scherp worden... wazige types! :D

AfbeeldingIMG_8297A by marcoeoscanon, on Flickr
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Gerard? Gabriel? Waar zijn jullie? Er is nog zat plek :D

AfbeeldingIMG_8285A by marcoeoscanon, on Flickr
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Voor de meer serieuze foto's :wink: heb ik een verzameltopic aangemaakt. Check.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 4

Telescoop schreefCOLON... Mijn vrouw is meer benieuwd naar de versierselen dan naar de functie.
Ja, ze blijft een vrouw, waar platina, goud, zilver, parels en edelstenen een enorme aantrekkingskracht op uitoefenen. Niets om je druk over te maken. :roll:
fotojeroen schreefCOLONCommandeur in de orde van de Gulden Snede......
Ik vind het wel wat hebben :D
Ja, je bent ineens Fotograaf van hoge Orde. :D
fotojeroen schreefCOLON... Ik moet nog wel al mijn foto's afwerken hoor.
Daar zul je wel even mee bezig zijn. Jij had de grootste en de natste van ons allemaal. :shock:
MarcoEOS550D schreefCOLONGerard? Gabriel? Waar zijn jullie? Er is nog zat plek :D
Als je goed naar de foto kijkt, zie je dat er nog veel invallend zonlicht is. Dan is het voor ons te vroeg voor de ranja of de Glenmorangie Nectar d’Or. Wij opereren in de schemer en het donker. :mrgreen:
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Mooie foto,s marco
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Jan en Ida schreefCOLONLeuke en mooie foto,s
Ik snap niet hoe ik mijn foto,s hier krijg
gr
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Wat lukt er niet Jan? Je kunt je foto's in het verzameltopic plaatsen (hier) of in je eigen topic. Daar staat al een foto, dus dat was al gelukt ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik bedoel in de fotoSocieteitplus topic
Anoniem 4

Als je de foto uit jouw topic Amersfoort hier wilt plaatsen, kies dan in dit topic voor Nieuw bericht en plaats onderstaande code

CodeCOLON Alles selecteren

[photoid]45977[/photoid]
zo gewenst voorzien van aanvullende tekst.
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Bedankt ga ik morgen proberen vandaag lukt niet meer
Gr
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik ga morgen op vakantie en ben ergens in September terug
Groetjes allemaal
Anoniem 4

Fijne vakantie. De foto's van Alkmaar komen daarna wel weer.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Geniet ervan Jan!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Jan en Ida
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 16:09
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Dank jullie wel
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar