Wat is jouw laatste aanwinst? (Deel VIII)

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

70-200mm F4 non IS.

Gr,

Michiel.
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

En vandaag ook de lee bigstopper binnen gekregen. Laat die vakantie maar komen :-)
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Morgen een nieuwe macbook pro 15'' retina ophalen & wacom intuos pro S, die naar me onderweg is :-)
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
twistersam

Die intuos pro is ff wennen maar als je eenmaal gewend bent een fantastisch ding om te gebruiken. Ik wil niet meer zonder..
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Ik ben al een intuos gewend, en het is idd heerlijk om mee te werken, heb nu nog de intuos4, maar voor deze heb je helaas geen draadloze opties, dus vandaar dat t nu de pro word :-)
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Een nieuwe 70-200. Vandaag denk ik maar wat eerder naar het werk om hem op te halen.
De nieuwe camera laat nog even op zich wachten, dat zal denk ik wel rond de 20e worden
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Jeroen 70-200 altijd leuk objectief. Helaas hebben ze een dergelijk objectief voor mijn Fujifilm systeem nog niet. Mis deze nog steeds :D

Van de week een Lee Little stopper besteld en een Gorilapod dslr
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Wel een wereld van verschil met mijn vorige hoor. Dat was echt nog een oud beestje. Nu weer een hagelnieuw exemplaar. De foto's zijn in ieder geval al stukken scherper. Binnenkort de nieuwe camera erbij en dan moet het helemaal goedkomen.

Daarnaast stond ook de 70-200 van mijn collega voor me klaar. Da's wel een Canon. Volgende week naar Bospop en dan is een 70-200 op mijn 5D's ook wel prettig. De Nikon laat ik dan namelijk thuis. Als ik het allemaal zo bekijk is het helemaal niet makkelijk om met twee merken door elkaar te schieten.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

@Jeroen Klopt met twee verschillende systemen schieten is ook niet gemakkelijk. Toch best een omschakeling.

Een Pixel flash gun Cable FC-311/S voor Canon van de week gekocht.
De Canon hotshoe heeft zelfde pin configuratie als die van Fujifilm X camera's. Kabel getest en deze werkt prima samen met mijn Fujifilm X camera's en flitsers. Zo heb ik ook weer iets voor Canon in house (na alles verkocht te hebben)... langzaam toch weer terug naar Canon ? :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Anoniem 4

Werken de Canon flitsers dan ook op de Fujifilm X camera's? Dat zou mooie mogelijkheden bieden.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

De 430EX II wel even op de camera gehad en hij deed het, maar niet stil gestaan om de TTL te controleren. Heb alle Canon spullen de deur uit gedaan kan het nu helaas niet testen, maar mag binnen kort weer wat testen en als ik dat ophaal gelijk even vragen of ze demo model van Canon flitser hebben om te testen ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Sandra78
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2012 18:19
WoonplaatsCOLON Friesland
CONTACTCOLON

Een Lowepro 450 AW rugzak.. Was er zo klaar mee overal wat te hebben en als je het wilt gebruiken heb je het weer niet in de tas.
Anoniem 4

Apple schreefCOLONDe 430EX II wel even op de camera gehad en hij deed het, maar niet stil gestaan om de TTL te controleren. Heb alle Canon spullen de deur uit gedaan kan het nu helaas niet testen, maar mag binnen kort weer wat testen en als ik dat ophaal gelijk even vragen of ze demo model van Canon flitser hebben om te testen ;-)
Ben benieuwd, want daarmee wordt voor mij de drempel iets minder hoog.
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Ik heb de EF20 en EF42 hier liggen van Fujifilm de EF42 is nog een redelijke flitser. En tijd geleden deze in een studio de EF20 en EF42 gebruikt als remote trigger en dat werkte prima. Denk dat ik dit eind van de maand keer kan testen dan kan ik waarschijnlijk een Sony a7r of 7s ophalen om te testen en vast ook wel een Canon flitser ;-). Moet artikel voor de Zeis 50 macro eerst nog afschrijven (al twee maanden) haha.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
twistersam

Foxbox 315 softbox en een statief voor mijn foxflash 680
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Vandaag de Lee Little stopper binnen gekregen deze ontbrak nog in de set.
En een extra Lee tinnen doosje voor de Big stopper erbij.

Edit:
een Wacom Intuos Pro Small ter vervanging van de wacom Intuos Pen & Touch small. Deze gebruik ik voor de rMBP. De wacom Intuos Pro Medium bevalt zo goed dat de Small ook maar gekocht heb. De Pen & Touch gaat dan ook van eigenaar wisselen :D
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
Gebruikers-avatar
Stilopat
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2014 18:41

Alweer 3 weken in bezit.

Mijn eerste DSLR de Canon EOS 700D met 18-55 STM kitlens
Verder de Lowepro Adventure 170 tas.
Canon EOS 700D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Flickr
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Mijn 6jaar oude laptop iets geüpgraded met RAM geheugen van 2 naar 4(tevens max) en de hdd vervangen door een Samsung 840 evo 259gb sdd. Dit met Windows 7 64bit.

LR5 en CS5 lopen als een zonnetje naast elkaar. Foto's nabewerken wordt in 1x nog leuker en sneller :mrgreen:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Gebruikers-avatar
JoCa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2446
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2005 09:07

Zojuist opgehaald bij KE, een Sigma 150mm F2.8 APO Macro EX DG OS objectief voor m'n 5D.
Hopelijk morgen er ff mee stoeien... :-)
Kijk n's op m'n website... http://www.casperina.nl/
Gebruikers-avatar
Jaap Koole
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1308
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
WoonplaatsCOLON Bleiswijk

JoCa schreefCOLONZojuist opgehaald bij KE, een Sigma 150mm F2.8 APO Macro EX DG OS objectief voor m'n 5D.
Hopelijk morgen er ff mee stoeien... :-)
Dat is een heel fraai objectief waar ik je veel plezier mee wens!
Groeten, Jaap
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar