360gr video met real-time stitching

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Mooie innovatieve ontwikkeling.

Klein apparaat dat 360gr video opneemt met real-time stitching.
Nu op Kickstarter.

Ik heb het idee dat er de komende tijd nog veel staat te gebeuren op dit gebied.
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Gaaf apparaatje!

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Ja, maar ik heb toch vragen hierbij.
Als ik het goed zie, film je met dit apparaatje aan een vinger, met je vinger omhoog. Anders kom je aan de achterkant van het filmpje met je hoofd in beeld.
Daarnaast kan je alleen horizontaal draaien. Dus een kijker kan niet naar boven en beneden kijken. Als filmer moet je dus deze camera exact waterpas houden, of zit er een stabilisator in?
Het klinkt als een geweldig innoverend idee, maar ik weet niet of het goed werkt.

Leuke vondst, dat wel!
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Canon 7D
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 15 Jul 2013 09:55
WoonplaatsCOLON Provincie Flevoland

steven l schreefCOLONJa, maar ik heb toch vragen hierbij.
Als ik het goed zie, film je met dit apparaatje aan een vinger, met je vinger omhoog. Anders kom je aan de achterkant van het filmpje met je hoofd in beeld.
Daarnaast kan je alleen horizontaal draaien. Dus een kijker kan niet naar boven en beneden kijken. Als filmer moet je dus deze camera exact waterpas houden, of zit er een stabilisator in?
Het klinkt als een geweldig innoverend idee, maar ik weet niet of het goed werkt.

Leuke vondst, dat wel!
Dus als de CENTR en de panono worden samengevoegd dan zijn we helemaal klaar.
Canon 1Dmk4 / Canon EOS M3 / Lytro illum
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Met een drone die via bluetooth in de buurt van jou (beter gezegd je smartphone) blijft. :lol:
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar