[Verzameltopic] Foto7daagse

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Mijn creatie voor de foto7daagse van dag 2.

Niet heel creatief, maar wel heel persoonlijk. Dit is het favoriete speeltje van onze 8 maanden oude dochter :)

43711

Laatst gewijzigd door 1 op eMKay, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
alsatian
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2014 10:34
CONTACTCOLON

Afbeelding

Het eerste speelgoed voor mijn nog ongeboren kind.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Leuk dat er doorzetters zijn! Maar het lijkt er op dat de animo op de tweede dag toch behoorlijk is ingezakt. Dat is online goed te zien. Ik hoop dat er een soort verzamelsite komt met alle resultaten. ik zie zelf alleen op FB de anderen die meedoen.

Edit: Ik zie nu op FB dat er inmiddels een heleboel zijn bijgekomen! :)
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Beasar schreefCOLONLeuk dat er doorzetters zijn! Maar het lijkt er op dat de animo op de tweede dag toch behoorlijk is ingezakt. Dat is online goed te zien.
Ben ik oa debet aan. Ik had wat ideetjes, maar had niet voor het maken van de fotos op FB/F7D moeten kijken. De ideetjes die ik had bleken al min of meer te zijn gedaan. Ik ga morgenochtend kijken wat het nieuwe onderwerp wordt, en zal daarmee (na het fietsen, of indien mogelijk tijdens, compactcamera gaat mee) aan de slag gaan.

Ik zag van het onderwerp van vandaag wel weer erg leuke resultaten, absoluut!

Gr.

ERik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Mijn bijdrage voor dag 2

Afbeelding
2014-03-04 at 21-12-44 by MvdE, on Flickr
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Ik mis inderdaad ook een overzichtssite. Volgens mij krijg ik op FB altijd maar een zeer beperkt deel te zien.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Zie je hier niet alles bij elkaar?

https://tagboard.com/f7d" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Afbeelding
ABoyAndHisHelmet by Marco de Boer, on Flickr

Isaiah met zijn fietshelm. Draagt hij overal, behalve op de fiets #f7d
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Ik heb het idee van niet. Volgens mij staan de foto's van Flickr er bijvoorbeeld niet tussen.
Die van jou zag ik overigens wel ;-)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Mijn bijdrage van vandaag:

Afbeelding
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

PanzerFaustNL schreefCOLONIsaiah met zijn fietshelm.
Haha, cool. Wel veilig!
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Beasar schreefCOLONMaar het lijkt er op dat de animo op de tweede dag toch behoorlijk is ingezakt.
Ik denk dat het wel meevalt, misschien zijn er al wel wat afhakers natuurlijk, maar ik had mijn camera met het thema van vandaag ook gewoon thuis gelaten. Ik denk dus dat je 's avonds ook de grootste hoos qua foto's krijgt...

Maar goed... Het thema van dag 2 was: "Speelgoed". Daarvoor hoefde ik mijn camera niet mee naar het werk te nemen, er is speelgoed genoeg voor handen hier thuis.. Ik had dus wat uit de box kunnen halen, of iets van de kamers van de oudere meiden... maar nee! Papa heeft ook speelgoed namelijk, en iets waar ik de laatste tijd ook erg mee bezig ben is freubelen met kleine electronica en het solderen van een BBQ-Controller! En zodoende toch weer bij een foto voor vandaag uitgekomen, soldeerwerk door de loep en de soldeerbout erachter

43717

Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Erg mooie en leuke inzendingen weer! Hier mijn bijdrage van vandaag, wat aan de late kant maar ik had bijna 275 schoolfoto's van vandaag te bewerken wat vandaag af moest.
Speel goed met speelgoed :)

Afbeelding
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

Mijn bijdrage: Speelgoed.

Je bent nooit te oud om te spelen:

Afbeelding
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Dat is ook zeker mooi speelgoed :)
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Mooie bijdragen weer!
en Rocker, wat is een BBQ-Controller?
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Tja.. een controller voor mijn BBQ :D Deze zorgt ervoor dat mijn BBQ (of eigenlijk smoker) op de ingestelde temperatuur blijft. Het is dus een combinatie van een temperatuursensor (meerdere) en een fan-control.. Is de temperatuur te laag, dan gaat de fan blazen, is hij te hoog dan is de fan uit, waardoor het vuur te weinig zuurstof krijgt en dus wat verstikt, en de temp weer gaat dalen dus.. En zo kan hoef ik tijdens langere sessies zelf niet steeds aan de schuifjes te zitten :)

Nu kan je die dingen gewoon kant en klaar kopen, maar dat kost je dan dik 200,-, en zelf maken is veel leuker dus :) Combinatie van wat hardware en embedded software..
MvdE
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 602
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2013 19:18

Ha, echt speelgoed dus ;-)
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Voor mij echt speelgoed ja! :D Voordat ik ermee begon had ik nog nooit electronica gesoldeerd, dus elke keer leer ik er weer wat nieuws bij.. de weg naar het eindresultaat is voor mij gewoon al de moeite waard, en dat je daarna nog een product hebt wat handig is, ach... dat is mooi meegenomen :D

Maar goed, we dwalen wel een beetje af... straks wordt ik nog door mezelf op de vingers getikt dat we teveel offtopic gaan :mrgreen:
Gebruikers-avatar
PanzerFaustNL
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2407
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2009 15:44
WoonplaatsCOLON Lagos, Victoria Island, Nigeria
CONTACTCOLON

Dag 3 van de Foto7daagse

Het kind terug gevonden in jezelf?

Ik was vandaag bij buurman Thijs, om zijn serieuze speelgoed op de foto te zetten. Na de foto7daagse ga ik zeker een keer met Thijs racen :)
Wat een leuke foto's kwamen er weer voorbij. Er is veel van zolder gehaald, oude teddyberen, lego, playmobil. Maar ook kwamen de speeltjes van de poezen en honden voorbij en de mannenspeeltjes. Vanzelfsprekend een berg bordspellen en alle merken en types camera's. We kunnen wel zeggen dat we de kinderen weer in onszelf boven gehaald hebben gisteren. Hou dat gevoel nog even vast, het helpt je om de komende opdrachten nog creatiever te maken.
Ondertussen zijn er weer een berg mensen aangehaakt om mee te doen aan de foto7daagse. Nu doen er al bijna 3500 mensen mee. Een getal dat ik niet durven dromen.

Het is woensdag, tijd voor dag 3 van de foto7daagse.
Vandaag een opdracht die je goed kan uitvoeren, maar hoe ga je het deze keer aanpakken? De opdracht is geen 1, geen 2, maar....
"DRIE"
Wat is nu precies de bedoeling? Je gaat een foto maken met als thema "drie". Waar zie je allemaal drie? Of een drie-eenheid, een halve 8, de helft van 6, de wortel van 9. Brons of juist een driehoek, een priemgetal, de regel van derden, een triootje. Nou ja, jullie hebben zoveel creativiteit dat je best wel een foto (of drie) kan maken. Maar let op hè, maar eentje (1) publiceren...
veel plezier weer op deze 'drie-de' dag van de foto7daagse.
Canon 5Dsr - 5DC - 600D - 400D - D60 - D30 en een hoop glas.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar