Landschaftspark Duisburg EOS uitje zaterdag 9 november 2013

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

wij zitten ook al een uurtje of wat thuis, maar natuurlijk eerst even de 'opbrengst' bekeken, mjah, daar valt wel wat van te maken :lol:
morgen maar eens rustig aan het bewerken.

we willen iedereen hartstikke bedanken voor de gezellige dag, het was heel tof ! een geslaagd forum uitje, weer leuke mensen ontmoet en geinig ook om een gezicht achter de nickname te leren kennen.

beetje jammer van de regen.... maar dat was een goede reden om in het voorjaar nog eens terug te komen, volgens velen :wink:

ben benieuwd naar de foto's .......
dus heb ik maar een verzameltopic geopend >>> http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&t=111583" onclick="window.open(this.href);return false;
in de sectie Toon je foto's » Architectuur & Gebouwen » Overig
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Wij zijn ook weer thuis. Dankjulliewel allemaal voor de geslaagde dag!
En de resultaten zullen we later vast wel te zien krijgen.

Groetjes, ook namens Gert,
Anko.
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Ik geloof dat wij het laatste thuis waren! Rond 01.15, net ff de eerste foto's bekeken, gaat wel goed komen. Ik moet zeggen, de hoogoven was echt ff de moeite waar nog bij nacht.

Bedankt allen voor een gezellige dag! Ga nu lekker slapen ;-)
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Gebruikers-avatar
Anko
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 356
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2011 13:03
WoonplaatsCOLON Hardenberg

Ik ga er zeker nog een keer naar terug en wel binnenkort. En hopelijk regent het dan niet. Ik wil ook graag in het donker nummer 5 nog eens een keer op. Ik heb foto's op internet gezien die daaruit zijn gemaakt en die zijn mooi. En wie was ook al weer op zoek naar de stoomlocomotief/trein? Volgens mij staat die daar niet permanent, maar rijdt de trein daar geregeld naar toe. http://www.landschaftspark.de/freizeit-sport/eisenbahn" onclick="window.open(this.href);return false;.

Ik heb mijn foto's al even door geneusd: er zitten mooie tussen. Ik heb van een aantal zaken een flink aantal foto's gemaakt met verschillende belichting en daarmee al eventjes in photomatix gerommeld. Leuk :-). Wie weet daar meer van: je kunt zowel in raw als in jpg werken en wat is dan het beste? Ik zou eerst de lenscorrecties op de raws willen toepassen en dan moet je wel met de jpg verder. Maar zal eens gaan experimenteren.

En Flickr uitzoeken :-)....
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Zo, ik ben ook thuis. ;)
Ondanks de regen weer een geslaagd uitje. Altijd leuk om de mens achter het forum te ontmoeten. Iedereen dank voor de gezelligheid.
Wat betreft de foto's, heb ik mijn twijfel. Ik heb ze nog niet bekeken, maar het ontbrak mij gisteren volledig aan inspiratie. Geen idee waar dat vandaan kwam, maar misschien een reden er nog een keertje terug te keren.
Ik verheug me op een volgend uitje, waar dat ook zijn moge. :)
Gr
Peter
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
Gebruikers-avatar
staartjager
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2013 12:54
WoonplaatsCOLON Driebergen

Was echt een zeer geslaagde dag gisteren. Park zelf erg gaaf, en heel erg gezellig, thanks allemaal, voor de gezelligheid!

Ga nu maar eens naar m'n foto's kijken, of d'r wat leuks uit te maken valt. Ben benieuwd, heb ze gisteren expres nog niet op de computer gezet, was veel te moe en weet dat ik dan alsnog veel te lang bezig ga zijn met ze bekijken en nabewerken... :P
Staan al hele gave foto's in het verzameltopic zeg!
EOS 7D en 400D + Canon 100 mm F2.8 macro, 50mm F2.5 macro, 17-55mm F2.8 en 100-400mm F4-5,6L
FotoJade.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar