Trophy of the Dunes - 7-9-2013

Autosport, motorsport, rallyrijden... alle sportieve prestaties in gemotoriseerde voertuigen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Afgelopen zaterdag maar weer eens naar Zandvoort geweest. Diverse leuke raceklasses zoals British GT Championship & HDI‐GerlingDutchGT; Supercar Challenge; Mini Challenge & Burando Production Open /German TourenWagen Cup. Hieronder wat plaatjes:

1.
Afbeelding
Biense Dijkstra & Jaap van Lagen in their Porsche 911 RSR by jozzy78, on Flickr

2.
Afbeelding
Danny van Dongen in his Praga R1 by jozzy78, on Flickr

3.
Afbeelding
Henk Thuis - Radical SR8 by jozzy78, on Flickr

4.
Afbeelding
Rembert Berg & Warren Hughes - Audi R8 LMS Ultra by jozzy78, on Flickr

5.
Nr 1 Porsche voorbij aan stilstaande Porsche
Afbeelding
Ahmad Al Harthy & Michael Caine - Porsche 997 GT3 R by jozzy78, on Flickr

6.
Afbeelding
Andrew Howard & Jonny Adam - Aston Martin Vantage GT3 by jozzy78, on Flickr

7.
Afbeelding
Luc Braams & Duncan Huisman - Chevrolet Camaro GT4 by jozzy78, on Flickr

8.
Afbeelding
Mark Patterson & Matt Bell - Audi R8 LMS Ultra chasing Lee Mowle & Joe Osborne - BMW Z4 GT3 by jozzy78, on Flickr

9.
Afbeelding
Matt Smith & Dan Eagling - Ginetta G50 in front of Rory Bryant & David Barker - Ginetta G50 and Sandor van Es & Dennis van de Laar - Nissan 370z GT4 by jozzy78, on Flickr

Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Nrs 1 & 6 heb ik op een pers-plaats gemaakt (geen marshalls aanwezig dus je kon ook niet weggestuurd worden), werd door een eveneens hobby-fotograaf al meegenomen om daar foto's te maken. Niet dat ik er heel lang heb gestaan, denk over de hele dag 10-15 minuten ofzo.
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Nicole30

Hee joris,
mooie wagens en mooi vastgelegd! mijn favoriet nr 4 en 7, daar zit de snelheid erg mooi in!
foto 1 vind ik veelste scheef, vind ik zelf ook nooit mooi als ik zulke foto's had.
diegene in de bochten zijn dan wel weer mooi vind ik :) ( nr 2 en 3)
jozzy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 24 Aug 2012 08:40
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Thanks Nicole :)

Foto 1 vind ik juist wel wat hebben, het is niet standaard midden in het beeld. Heb 'm op Facebook nu ook als omslagfoto, en daar is 'ie zeer geschikt voor, dus ik dacht ik zet 'm hier ook even neer.

Ben jij nog geweest?
Canon EOS500 / Canon EF 70-200mm f/2.8L IS II USM / EF-S 18-55 IS / EF-S 55-250 IS / Speedlite 430 EXII / IXUS50
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

leuke serie waarbij je de snelheid goed hebt vastgelegd en de kleuren zijn ook netjes.
wel vind ik dat je je onderwerp veel centraal in beeld brengt.
foto 8 oogt niet scherp.
foto 1, 3, 4 en 6 hadden wat meer ruimte mogen hebben aan de voorkant van de auto's, dus niet centraal of aan de rand met de voorkant van de auto.
geen onverdienstelijke serie hoor !
hoop dat je wat met mijn comments kan.
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

hoi Joris,

gave serie, goeie scherpte, mooie kleuren en mooie actie!

Gr,

Michiel.
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
Nicole30

Hee Joris,
Nee helaas was ik btje te vroeg in de veren en de echte leuke wagens stonden pas vanaf 12 uur op t programma dus ik ben helaas niet geweest, volgende x beter
maar eind deze maand gaan we naar monsterjam@ gelredome dus leuk :) maar goed foto 1 is gewoon ook persoonlijke smaak he eigenlijk :) rest wel mooi gelukt hoor :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar