[Minicursus] Fotograferen met een reportageflitser

Door de crew van EOSDigitaal goedgekeurde (niet per sé georganiseerde) workshops, cursussen en informatiedagen.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Dit bericht is geplaatst met toestemming van de beheerders van EOSDigitaal.nl

Voor het volgen van een fotoworkshop of -cursus ben je Ytos Digitale Fotografie aan het juiste adres. Fervent fotograaf Yljas Roeper, van huis uit docent, biedt persoonlijke aandacht. In een ontspannen sfeer heb je alle mogelijkheid om een antwoord te krijgen op al je fotografiegerelateerde leervragen.

Minicursus reportageflitser
De minicursus Fotograferen met een reportageflitser duurt 3 uur en is met name bedoeld voor fotografen, die meer uit hun reportageflitser willen halen of gewoon eens willen begrijpen hoe een camera en reportageflitser samenwerken. Het doel van de minicursus is om de camera-flitsercombinatie zo in te kunnen stellen, dat een foto goed belicht is, zonder dat de foto "platgeflitst" is. Via de website is een brochure in te zien, waar alle relevante informatie met betrekking tot de inhoud van deze workshop in staat. Er wordt gewerkt in kleine groepen van rond de 4 personen. Je ontvangt een reader waarin alle besproken informatie beschreven staat.

Locatie
De minicursus reportageflitser wordt gegeven in Beverwijk.

Kosten
De kosten van de workshop bedragen €65,= p.p. Hierin zijn alle kosten voor koffie/thee/versnaperingen en de reader opgenomen. Er zijn geen extra kosten.

Data en vrije plaatsen
Op m'n website staat het volledige programma met data waarop deze workshop en andere workshops en minicursussen gegeven worden, inclusief het aantal vrije plaatsen. Nieuwe data en vrije plaatsen zal ik ook in dit topic vermelden.

Aanmelden
Aanmelden kan via mail (zie contactgegevens op m'n site). Er wordt dan een plek voor je gereserveerd en je ontvangt nadere informatie en een factuur. Zodra de factuur voldaan is, is je aanmelding definitief.

N.B. Het is ook mogelijk om je als groep van minimaal 3 personen aan te melden. De workshop kan dan in overleg op een nader te bepalen datum en tijd gehouden worden. Het is dan ook mogelijk om in overleg een andere locatie vast te leggen. Neem voor meer informatie over de mogelijkheden contact op.

Algemene voorwaarden
Door je aan te melden voor een workshop verklaar je akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden, zoals beschikbaar via m'n website.

Vragen?
Stel ze in dit topic, stuur een Persoonlijk bericht of neem contact op via m'n website.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
14 oktober 2012 - 2 van 4 plaatsen vrij
11 november 2012 - 4 van 4 plaatsen vrij
9 december 2012 - 4 van 4 plaatsen vrij
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
9 december 2012 - 3 van 4 plaatsen vrij

Laatste kans dit jaar. Nieuwe data voor 2013 volgens z.s.m.

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
9 december 2012 - 2 van 4 plaatsen vrij

Deze workshop gaat door en is de laatste kans dit jaar om 'm te volgen. Nieuwe data voor 2013 volgens z.s.m.

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
20 januari 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij
10 februari 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij
10 maart 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
20 januari 2013 - 3 van 4 plaatsen vrij
10 februari 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij
10 maart 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
10 februari 2013 - 2 van 4 plaatsen vrij (deze sessie gaat definitief door)
10 maart 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Motorbart
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2013 19:33
WoonplaatsCOLON Heemskerk

Dit kan wel eens interessant zijn voor mij met m'n verse aankoop van drie reportage flitsertjes :)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik zie dat je om de hoek woont - wellicht zelfs bij mij in de wijk Broekpolder - en ik heb nog plaats voor de eerstvolgende cursus op 10-2. Handigste is als je me een mail stuurt als je deel wilt nemen.
Gebruikers-avatar
Motorbart
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 78
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2013 19:33
WoonplaatsCOLON Heemskerk

Ik twijfel nog om een flits workshop te doen bij Martin Hogeboom of lekker in de buurt bij jou ..
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Het is geheel aan jezelf. Ik ken Martin niet, maar zie wel dat hij prof is en mooi werk maakt. Ik kan het begrijpen als je voor hem kiest, maar als ik toch voor eigen parochie mag preken... Voor zover ik het nu kan zien heeft Martin nog geen workshops gepland. Mijn cursus op 10 februari gaat in ieder geval door. Prijs per uur zal ongeveer gelijk zijn, want bij Martin betaal je €150,= excl. btw voor een hele dag en bij mij €65,= incl. btw voor een dagdeel (incl. reader, koffie/thee & versnaperingen). Tenslotte, wat je zelf ook al aangeeft: ik zit lekker in de buurt, terwijl Epe zo'n 125km is. Wat ik wel zie is dat Martin op locatie met modellen lijkt te werken en dat doe ik tijdens de minicursus reportageflitser niet. Cursisten mogen elkaar "model" zijn, voor zover nodig. Bij m'n workshop modelfotografie (zie ander topic) gepland op 24 februari en 24 maart heb ik er wel een model bij. Maar dat is een andere cursus. Wat Martin in één sessie lijkt te doen, doe ik in meerdere sessies. Qua tijdsinvestering is het gelijk denk ik. Je bent uiteraard van harte welkom, maar nogmaals: je moet zelf beslissen. Succes ;)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
21 april 2013 - 2 van 4 plaatsen vrij (deze minicursus gaat zeer waarschijnlijk door)
26 mei 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij
9 juni 2013 - 4 van 4 plaatsen vrij

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
9 juni 2013 - 2 van 4 plaatsen vrij

De laatste voor de grote vakantie. Leuk om nog even mee te pikken, zodat je het toe kan passen als je met vakantie bent. Cursus gaat definitief door, dus grijp je kans ;)

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
JBWfotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2010 16:06
WoonplaatsCOLON Hilversum

Ytos schreefCOLONUpdate m.b.t. data en vrije plaatsen
9 juni 2013 - 2 van 4 plaatsen vrij

De laatste voor de grote vakantie. Leuk om nog even mee te pikken, zodat je het toe kan passen als je met vakantie bent. Cursus gaat definitief door, dus grijp je kans ;)

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Volgens mijn agenda is deze datum al geweest. :P
2 x EOS 40D + BG-E2N / Canon 17 -85 IS USM / Tamron 17-50mm F/2.8 / Sigma 70-200 F2.8 II APO EX DG MACRO / Speedlite 580EX II / Sirui R-1004 Reporter Statief met Sirui K-10X / Tamrac Expedition 6
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

JBWfotografie schreefCOLONVolgens mijn agenda is deze datum al geweest. :P
Klopt moet zijn 23 juni. Is morgen, dus je hebt nog enkele uren om je op te geven ;)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 8 september 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 13 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 10 november 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 8 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 8 september 2013 - 3 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 13 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 10 november 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 8 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 13 oktober 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 10 november 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 8 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.

Actie - Actie - Actie

Voormalig cursisten, die in de periode vanaf 2010 tot heden een cursus bij me hebben gevolgd, hebben inmiddels een leuk cadeautje in hun mailbox gevonden: een waardebon ter waarde van vijftien(!) Euro. Ik geef deze bonnen weg als dank voor het in mij gestelde vertrouwen. De bon kan ingewisseld worden voor een workshop of minicursus.

Heb je in bovengenoemde periode een workshop of cursus bij me gevolgd en de bon onverhoopt niet gekregen, terwijl je er wel recht op denkt te hebben, neem dan contact met me op.

Ook voor toekomstige cursisten ligt deze bon klaar. Elke nieuwe cursist die in 2013 of 2014 een workshop of cursus bij me volgt, krijgt aan het eind van deze cursus de bon via e-mail toegestuurd. Voor meer informatie kun je contact met me opnemen via mail of pb.

De bonnen die tot nu toe zijn uitgegeven zijn geldig tot en met 31 december 2014, niet in combinatie met andere aanbiedingen en gepersonaliseerd door middel van het factuurnummer rechts onderin. De bon kan alleen ingewisseld worden voor workshop die door Ytos Digitale Fotografie zelf georganiseerd worden. Workshops die ik geef, maar die door derden georganiseerd worden, zijn van de actie uitgesloten.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Update m.b.t. data en vrije plaatsen
Zondag 10 november 2013 - 4 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk
Zondag 8 december 2013 - 5 van 5 vrije plaatsen - Beverwijk

Houd m'n site in de gaten of Like m'n Facebookpagina om automatisch op de hoogte te blijven van updates.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik zie dat ik hier een update meer geplaatst heb, maar voor degene die het gemist hebben: op 8 december wordt de workshop gegeven in de buurt van Eersel. Mehmet heeft dat georganiseerd voor de mensen uit het Zuiden van Nederland en Ton Canon stelt daarvoor z'n ruimte ter beschikking. Zie ook dit topic. Er zijn nog 3 plaatsen beschikbaar.

Voor meer info kun je me een pb of e-mail sturen (info[at]nickname[.]nl).
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar