Kleine dreumes van 10 maanden..

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Mijn buurmeisje van 10 maanden:

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding

Deze leeftijd werkt toch nog een stuk makkelijker dan als ze een jaar of 3 zijn :)
freddy.onderstal
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2013 14:31
WoonplaatsCOLON Ede

Erg leuke, lieve foto's.
Foto 3 is mijn favoriet. Mooi moment waarop ze in gesprek is met haar knuffeltje.

En ja, deze leeftijd is erg leuk. Mijn dochter van bijna 3 wil niet eens op de foto nu. Mijn zoontje van 7 weken daarentegen heeft niks te willen :)
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Ze waren er ook erg blij mee :) Eentje hangt er in 60x40 in canvas boven hun bank nu, en die met de knuffel (door oma gemaakt) hangt daar inmiddels in canvas aan de muur. Hij liet ze even zien toen hij ze net op had gehaald en dat zag er ook wel gaaf uit.

Enne... mijn dochter van 3 is net zo af en toe.. Of ze rent al direct naar mij om de foto op de camera te bekijken voordat ik een foto heb kunnen maken. En een andere keer is het 'Oh, papa gaat een foto maken' en ze duiken snel weg ;) Dan kan tele soms zo zijn voordeel hebben :D
Nena
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2013 21:09

Leuke platen. Voor mij zit het contrast alleen wat te sterk. Ogen iets te oranje hierdoor.
Gebruikers-avatar
alletteo
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2013 17:11
WoonplaatsCOLON Assen

Persoonlijk had ik ook een flitser op de achtergrond gezet. Deze heeft nu geen mooie kleur en leidt mij af.
3,4,5 zijn toch wel de beteren vind ik :)
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... P&extern=1" onclick="window.open(this.href);return false; Stem je gratis mee voor SOS Kinderdorpen?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar