Huwelijk Rene en Melissa - Apeldoorn

Huwelijksreportages, bruiloften en andere feestelijkheden

Moderators: Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 416
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:11
Locatie: Deventer
Contacteer:

Omdat ik nog een beetje achter loop met het bloggen van afgelopen jaar bij deze nog een paar foto's van het huwelijk van Rene en Melissa

001 Gemaakt in Apeldoorn bij Het Loo
Afbeelding

002
Afbeelding

003
Afbeelding

004
Afbeelding

005
Afbeelding

006 Eentje uit mijn Photobooth
Afbeelding
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
Berichten: 4021
Lid geworden op: 14 mei 2011 20:12
Locatie: Hengelo (O)
Contacteer:

Mooie en grappige serie.

Persoonlijk had ik nr 1 weggelaten. Door de witte balk met aan weerszijden blauw, lijkt het of het 2 foto's zijn.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Paul1982
Shooter+
Shooter+
Berichten: 30
Lid geworden op: 28 feb 2013 12:18
Locatie: Landgraaf

Ik vind die eerste daardoor net wel leuk.
Misschien had het idee van twee losse foto's weggenomen kunnen worden door wat meer van de hand op de voorgrond aan de rechterzijdevan de balk te laten rusten, dan loopt het linkerdeel van de foto wat meer over in het rechterdeel. Maar ja dat is altijd makkelijk praten achteraf.
Gebruikersavatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
Berichten: 416
Lid geworden op: 20 nov 2005 22:11
Locatie: Deventer
Contacteer:

Op mijn site zit er een kader van 1 pixel om de eerste foto. Dan lijkt het ook net weer anders.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
alicenancy
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2013 06:57

Door mijn enthousiasme over fotografie heb ik mijn vriend aangestoken met een nieuwe hobby. Hij heeft sinds een tijdje ook een eigen camera: de Canon EOS 600D. Ook hier fotografeer ik regelmatig mee.
Plaats reactie

Terug naar “Bruiloften & Jubilea”