Erithacus rubecula (Roodborst

Wilde dieren, dierentuinshoots, vogels, huisdieren, kortom alle dieren groot en klein mogen hier geplaatst worden

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Een van mijn favoriete vogels. Normaal als ik deze vogeltjes rustig probeer te benaderen met mijn camera vliegen ze schuw weg. Afgelopen vrijdag bleef in het nationaal park de hoge veluwe deze Roodborst heerlijk eigenwijs voor mij op een takje zitten.

De achtergrond is wat druk en het takje rechts op de foto had ik er ook liever niet bij gehad maar hier valt weinig aan te veranderen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

35990

De kleuren en scherpte komen beter uit op groot formaat. Kijk daarvoor op onderstaande link:
https://picasaweb.google.com/1183157044 ... 3043700850

Bedankt voor het kijken,

Sven
Canon
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Die staat er mooi scherp op Sven, mooie pose, inderdaad zonde van dat takje! Misschien te overwegen om m vierkant te croppen?
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik sluit me aan bij Marfique, mooi scherp, staat er prima op. vierkant croppen en hij is af.
gr.
Roland
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Bedankt voor jullie feedback. even aan het stoeien geweest met de vierkante uitsnede.
Ben benieuwd of jullie hem zo sterker vinden

35994

Canon
Akumal

Ik vind foto 1 eigenlijk wel prima maar dan mag Robin van mij heel iets naar rechts toe ;-).
Gebruikers-avatar
toledo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 364
GeregistreerdCOLON 01 Mrt 2009 13:50
WoonplaatsCOLON Wognum

Vind de update zeker een verbetering, alleen persoonlijk zou ik de Robin nog wel iets uit de hoek 'tillen' :wink:
Verder een mooi belichte en scherpe foto!

Groet,
André
Je blijft kijken op http://verlaat-fotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Mooie foto, ik denk dat ik hem vlak langs het takje gecropt zou hebben zodat hij net niet vierkant is.... zo zie je maar, iedereen heeft zo zijn eigen ideeën....
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
sven2912
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1745
GeregistreerdCOLON 30 Mei 2010 09:18
WoonplaatsCOLON Nijmegen

Dank jullie allemaal voor de feedback!
Canon
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar