Is duur en merk trouw nu echt altijd beter?

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Net als sneren mbt een verkeerd geschreven merknaam
Poeh poeh, wel erg gevoelig. Het is niet één keer maar meerdere keren fout geschreven dus dan is het geen typefout meer.

Ook ik ben me er ten volle van bewust dat ironie niet altijd werkt met het geschreven woord noch dat de meesten het überhaupt door hebben, toch reageer ik zoals ik doe. Om dan meteen maar je aanmelding teniet te doen vind ik een beetje overdreven. Lange tenen, helaas een algemeen verschijnsel in de huidige maatschappij. Boehoe, ik vind het niet leuk meer. Lighten up, zou ik zeggen.

Voor iedereen die dit teveel vindt kan ik alleen maar zeggen dat ik het anders bedoel dan het overkomt. Communicatie bestaat tenslotte voor de helft uit de interpretatie van de ontvanger.
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Dutchcorps
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2007 11:56

Gripen schreefCOLONAch dat valt best mee. Al vind ik het inderdaad ook onnodig om alles maar weer te quoten. Daarnaast weet je het blijkbaar heel goed maar vraag je toch advies zonder dat je echt lijkt te luisteren. Maar dat is slechts mijn indruk.

Oh ja, Tonika en Nikor lenzen bestaan niet. Beetje slordig voor iemand die in de fotografiewereld zit.
Wel een aparte manier om een nieuw lid welkom te heten. Iemand die nu kennis komt vergaren en wellicht later deze opgedane kennis ook met andere wil delen!
Investeren in de toekomst heet dat geloof ik.

Maar ja, dat is slecht mijn indruk!
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Gripen schreefCOLONOh ja, Tonika en Nikor lenzen bestaan niet. Beetje slordig voor iemand die in de fotografiewereld zit.
Dan moet er nog een R bij en is het Nikkor. Ook weer tevreden?
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
celles
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2013 12:13

Beste mensen,

Ik maak nogal wat los zeg! Laat duidelijk zijn dat dit nooit mijn bedoeling is geweest en ook niet om de orde binnen dit forum te verstoren. Als dat toch is gebeurd bied ik hier oprecht mijn excuses aan. Dit gaat toch nergens meer over! Schrijffouten, persoonlijke meningen, uitingen van daadkracht enz. Inderdaad voel ik me als beginner onbegrepen en moet daar wat mee doen. De mening van diversen mensen op dit forum zijn me ondertussen meer dan duidelijk. Laat ik voorstellen om er een streep onder te zetten. Is dat niet beter dan iemand je mening opdringen of de persoon op zijn of haar nummer te zetten? Daarnaast kun je ook zwijgen (je hoeft toch niet te reageren) of een PB te versturen als je het ergens niet mee eens bent of als bepaalde kritische uitspraken wenst te doen op persoonlijk vlak....Naja, helaas kiezen sommige mensen toch een andere weg. JAMMER!!

Nogmaals mijn oprechte excuus als ik iemand niet netjes heb bejegend, voor mijn taalfouten (ik heb dyslexie) en als ik sommege verveeld heb met mijn vragen of antwoorden.

Streep eronder en laten we het over fotografie hebben. En niet over de persoon die door de zoeker kijkt... Oké???


Warme groet,

Celles
Gebruikers-avatar
CrisM
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 801
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2012 19:14
WoonplaatsCOLON Genk

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EOS 5D MARK III | EF 24-105mm f/4 L IS USM | Canon EF 70-200mm f/4.0 L IS USM | Sigma 35mm F1.4 DG HSM A | 2 X Canon Speedlite 600EX-RT | Canon Speedlite Transmitter ST-E3-RT | Samyang 14mm F2.8 IF ED UMC
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar