Maanlandschap?

Al je architectuur foto's, gebouwen, bruggen, etc...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

Ooit, aantal jaar geleden, een prijs gewonnen met deze foto en heeft het in het KLM Holland Herald Magazine gestaan. Was echt een eer!

Maar wat is het eigenlijk? Wie weet het? :D

Afbeelding
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
JettyB
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2011 08:56

Leuk gebouw om te fotograferen :D Toen ik er was stonden er helaas allemaal steigers in de omgeving, zodat een mooie foto niet lukte.

Selfridges in Birmingham.
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

In één keer goed! Jetty gaat door voor de wasmachine :)

Heel gaaf gebouw inderdaad. Ik heb er vlakbij gewoond, dus ik kwam er nogal vaak (ook om te winkelen hehehe). Jammer dat het bij jou in de steigers stond. Daar kan ik ook altijd zo van balen als ik ergens ben en iets graag wil fotograferen.
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

mooie plaat.

Kan best begrijpen dat die een prijs gewonnen heeft.

gr
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
Panther1881
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 399
GeregistreerdCOLON 21 Okt 2011 06:50
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Wat het is? 't is een standaard achtergrond van windows 7! :mrgreen:
Heb kortgeleden opnieuw geinstalleerd en dus nog niet de tijd genomen de achtergronden zelf in te stellen. Ik lees dit topic kijk naar m'n andere scherm en wat zie ik?... Rol ik bijna van m'n stoel van verbazing. Bij Microsoft vonden ze het dus ook een mooi gebouw :)

[edit]
Marin: ik vind jouw shot wel mooier hoor! :mrgreen:
Ducttape is like the force, it has a light and a dark side and it holds the universe together...

Panther Pictures
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

Hee wat leuk dat het een Windows achtergrond is. Dat wist ik helemaal niet. En dank je, Marin beats Microsoft ;)
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar