Mijn zoon op het strand van Scheveningen

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
walteij
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2012 14:34

2 jaar geleden liepen we in de herfst even lekker over het strand bij Scheveningen. De kleine had het erg naar zijn zin.

1.
Afbeelding
Ook deze is genomen met mijn 1000D, met een Sigma 70-300 lens.
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Leuke foto, ik denk vooral voor je zelf.
Wat ik persoonlijk minder vind is dat de scherpte op de golven ligt, mooier als je die op je zoontje legt.
Daarnaast loopt hij met zijn hoofd door de golven, een hoger of iets lager standpunt was in mijn ogen mooier geweest.
Groeten,

Jichem
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het is wel een prachtige foto qua houding van je zoontje.. Hij stapt lekker parmantig weg zo! Maar het is inderdaad jammer van de scherpte en de compositie. Nu komt hij niet echt los van de achtergrond
walteij
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2012 14:34

Goede tips, bedankt!
Juist het parmantige lopen sprak mij in deze foto heel erg aan. De focus ben ik helemala met jullie eens. Ik heb hier multivlak focus gebruikt, waardoor de golven inderdaad de focus toegewezen kregen. Met wat kleine aanpassingen (inclusief het aanpassen van de focus en in het zand gaan liggen voor het lagere standpunt) was deze foto waarschijnlijk nog net iets mooier geworden.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

ach.. al doende leert men :) En dat is het leuke en nuttige van het posten op het forum ;)
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

beetje klein en mist wat aan scherpte.
moment is erg leuk.
grt,bouk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar